Naujus žaidimus pristatančios kompanijos vis dažniau kaip priemonę prisivilioti klientą pasitelkia senus, jau klasika tapusius kompiuterinius žaidimus. Šį rudenį apie tokias akcijas jau paskelbė „Ubisoft“ bei „Electronic Arts“, galima spėti, kad panašių rinkodaros veiksmų turėtų imtis ir konkuruojančios bendrovės.
„Ubisoft“ kuriamo „Far Cry 2“ pirkėjai, iš anksto užsisakę šį produktą bendrovės interneto svetainėje, nemokamai gaus pirmąją žaidimo versiją, išleistą dar 2004 m. Ši pirmojo asmens šaudyklė vertinama kaip vienas geriausių to meto šio žanro žaidimų. Tiesa, akcija galioja tik JAV, Kanados ir Meksikos gyventojams.
Panašią akciją pradėjo ir „Electronic Arts“. Tam tikrose interneto svetainėse iš anksto užsisakant lapkričio mėnesį pasirodysiantį „Command & Conquer: Red Alert 3“, bus galima nemokamai tiesiog internetu parsisiųsti ankstesnę jo versiją. Be to, pažymėdama 13-ąsias žaidimo metines, „Electronic Arts“ suteikė galimybę visiems interneto vartotojams parsisiųsti „Command & Conquer: Red Alert“ pirmąją versiją svetainėje redalert3.com.