Didžiausias Baltijos šalių mažmeninės prekybos maisto produktais tinklas "VP Market" žengia į Lenkijos rinką. Tinklą valdančios "Vilniaus prekybos" akcininkai nusprendė pradėti mažmeninės prekybos verslą šioje rinkoje, į kurią tieks ir Lietuvos gamintojų produkciją.
Bendrovė pranešė, kad per artimiausius keletą metų planuojama atidaryti iki tūkstančio "T-Market" tipo parduotuvių ir užimti 5-7 proc. Lenkijos mažmeninės prekybos rinkos.
Šiam projektui tiesiogiai vadovaus "Vilniaus prekybos" prezidentas Nerijus Numavičius bei viceprezidentas Žilvinas Marcinkevičius, kurie kartu su 15-20 bendrovės specialistų grupe netrukus išvyks dirbti ir gyventi į Varšuvą.
"VP Market" per du šių metų mėnesius Baltijos valstybėse pasiekė 149,25 mln. eurų (515,31 mln. litų), arba 24,9 proc. didesnę apyvartą nei 2002 metų sausį-vasarį (119,5 mln. eurų). Šiemet "VP Market" Baltijos šalyse planuoja pasiekti 1 mlrd. eurų apyvartą. 2002 metais buvo pasiekta 881,31 mln. eurų (3,043 mlrd. litų), arba 34,5 proc. didesnė apyvarta nei 2001 metais (655,16 mln. eurų).
Šiuo metu Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje "VP Market" valdo prekybos tinklą, kurį sudaro 217 prekybos centrų, iš jų Lietuvoje - 166, Latvijoje - 50, Estijoje - 1. Šiais metais Latvijoje "VP Market" planuoja atidaryti dar 31 prekybos centrą.
Iš viso praėjusiais metais Lietuvoje ir Latvijoje buvo atidaryta daugiau kaip 60 prekybos centrų. Į prekybos tinklo plėtrą pernai "VP Market" investavo per 160 mln. litų, o 2003 metais investicijoms numatoma skirti 300 mln. litų.
ELTA