Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos tinklo operatorė "VP Market" per tris šių metų ketvirčius Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje pasiekė 753 mln. eurų (2,6 mlrd. litų) apyvartą, arba 18,5 proc. didesnę nei sausį-rugsėjį 2002 metais (635,7 mln. eurų).
"VP Market" generalinis direktorius Ignas Staškevičius teigia, kad apyvarta šiemet augo kiekvieną mėnesį. Kaip ir planuota, šiemet bendrovė Baltijos šalyse pasieks 1 mlrd. eurų pardavimų apimtį.
"Gerus veiklos rezultatus lemia auganti gyventojų perkamoji galia bei naujų prekybos centrų atidarymas Lietuvoje ir Latvijoje - šiemet šiose šalyse atidaryta po šešis naujus centrus "Maxima", - sakė I. Staškevičius.
"VP Market" šiemet Lietuvoje keičia parduotuvių "T-Market" pavadinimus ir dizainą į "Saulutė" - pakeistos iškabos, išorė, vidaus planavimas, pardavėjų apranga ir kiti atributai. Kelios parduotuvės bus reorganizuotos į prekybos centrus "Minima" bei "Media".
Šiuo metu Baltijos valstybėse "VP Market" valdo 247 prekybos centrus, iš jų Lietuvoje - 180, Latvijoje - 66, Estijoje - 1.
"VP Market" pernai pasiekė 881,31 mln. eurų (3,043 mlrd. litų) apyvartą.
ELTA