• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tyrimų bendrovės "Nielsen-NetRatings" duomenimis, tradicinės reklamos agentūros vis labiau domisi interneto reklama. Iki 2002 metų pabaigos jų dalis interneto reklamos segmente padidėjo iki 30 procentų.

REKLAMA
REKLAMA

Tyrimo metu taip pat paaiškėjo, kad tradicinės reklamos agentūros labiau linkusios eksperimentuoti su kaičiosios reklamos formatais, pažymi IT agentūra "Cnews".

REKLAMA

2002 metais beveik visos iš 100 didžiausių reklamos agentūrų, dalyvavusių "Nielsen" tyrime, dažnai naudodavo nestandartinio formato kaičiąją reklamą.

87 proc. agentūrų naudojo "dangoraižius", o 80 proc. - didesnę kaičiąją reklamą. Apie 82 proc. bendrovių aktyviai naudojo savo reklaminėse kampanijose "flash" technologiją, o 40 proc. naudojo kaičiąją reklamą, kuri juda ekrane ir taip atkreipia internautų dėmesį.

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų