Tyrimų bendrovės "Nielsen-NetRatings" duomenimis, tradicinės reklamos agentūros vis labiau domisi interneto reklama. Iki 2002 metų pabaigos jų dalis interneto reklamos segmente padidėjo iki 30 procentų.
Tyrimo metu taip pat paaiškėjo, kad tradicinės reklamos agentūros labiau linkusios eksperimentuoti su kaičiosios reklamos formatais, pažymi IT agentūra "Cnews".
2002 metais beveik visos iš 100 didžiausių reklamos agentūrų, dalyvavusių "Nielsen" tyrime, dažnai naudodavo nestandartinio formato kaičiąją reklamą.
87 proc. agentūrų naudojo "dangoraižius", o 80 proc. - didesnę kaičiąją reklamą. Apie 82 proc. bendrovių aktyviai naudojo savo reklaminėse kampanijose "flash" technologiją, o 40 proc. naudojo kaičiąją reklamą, kuri juda ekrane ir taip atkreipia internautų dėmesį.
ELTA