Kauno stipraus alkoholio gamintojas "Stumbras" investuodamas į populiarios degtinės prekinį ženklą tikisi dešimtadaliu padidinti bendrovės apyvartą.
Prieš 10 mėnesių iš valstybės į privačias rankas perėjusi didžiausia Lietuvoje tauriųjų alkoholinių gėrimų gamykla "Stumbras" teigia baigianti sunkų "tvarkos" laikotarpį ir metus žada baigti skaičiuodama pelną.
Atsisakiusi antrinės veiklos ir nereikalingo turto, įmonė ėmėsi keisti rinkodarą. Daugiausia dėmesio nuspręsta skirti kertiniam įmonės produktui - "Originaliai lietuviškai degtinei". Į savo populiariausios degtinės prekinį ženklą "Stumbras" investavo daugiau kaip 1 mln. litų. Degtinė sudaro apie trečdalį visų bendrovės pardavimų.
Plačiau skaitykite “Lietuvos žiniose” (www.lzinios.lt).