Kaip rašo dienraštis "Postimees", ledo sluoksnis sostinės akvatorijos rajone siekia 30 centimetrų, kitose šalies vietose - viršija pusę metro. Dėl storo ledo sluoksnio ant upių ir smulkių ežerų masiškai žūsta žuvys, nes trūksta deguonies.
Tuo tarpu dienraštis "Eesti Paevaleht" rašo, jog Estija ketina išnuomoti iš Suomijos du ledlaužius situacijai uostuose pagerinti. Ledlaužių nuoma atsieis šaliai 200 tūkstančių kronų per dieną. Tuo tarpu vasarą Estija pardavė Rusijai ledlaužį "Karu", kurio eksploatacija buvo itin brangi, tačiau kuris šiomis dienomis būtų itin naudingas.
Dėl šalčių, aukštų naftos kainų pasaulio rinkose ir padidintos kuro paklausos padidėjo malkų, briketų kainos. Tuo tarpu tradicinio Estijoje briketų kuro atsargos kai kurių regionų sandėliuose jau praktiškai išseko. Beje, kaip tvirtina dienraštis, šiuo Estijos kuru šildomas trečdalis Švedijos sostinės Stokholmo ir jo priemiesčių.
Klaipėdos jūrų uostas, nepaisant didelių šalčių, dirba įprastai, tik kiek sunkesnėmis sąlygomis. Neužšąlantis Klaipėdos uostas žiemą paprastai sulaukia daugiau krovinių, nes kai kurie laivai į jį atplaukia iš kitų, užšąlančių Baltijos uostų, pranešė viešųjų ryšių bendrovė "Jūrų informacijos centras".
Pasak pranešimo, šiuo metu uoste kraunami du laivai, pasukę į Klaipėdą nuo Sankt Peterburgo. Priešingai nei Suomijos ar Rygos įlankose esančiuose uostuose, ledlaužių pagalbos Klaipėdoje neprireikia.
Klaipėdos uostas yra vienintelis neužšąlantis Baltijos jūros uostas, tačiau ypač atšiaurią žiemą ledu pasidengia uosto akvatorijos įlankos - šiuo metu ledo storis kai kur siekia 10-15 centimetrų.
ELTA, NK naujienos