Per keturis pirmuosius šių metų mėnesius reklamos apimtys paaugo tik televizijoje ir žurnaluose - visuose kituose žiniasklaidos kanaluose ir lauko stenduose jos sumažėjo.
Rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenimis, šiemet sausio-balandžio mėnesiais TV reklamos apimtys sekundėmis išaugo 22,61 proc., o neįtraukiant "Tango TV" kanalo, kuris pradėtas registruoti pernai nuo balandžio, - 17,76 proc.
Lyginamuoju laikotarpiu žurnaluose reklaminių skelbimų plotas išaugo 28,59 proc. ir sudarė 1,6 mln. kvadratinių centimetrų.
Reklaminių skelbimų plotas nuo šių metų pradžios laikraščiuose sumažėjo - 0,86 proc. ir sudarė 7,8 mln. kvadratinių centimetrų.
Skaičiuojant radijo reklamos apimtis sekundėmis, per keturis šių metų mėnesius radijuje transliuota 6,45 proc. reklamos mažiau nei per tą patį laikotarpį 2002-aisiais.
Palyginti šių metų sausio-balandžio mėnesių lauko reklamos rezultatus su atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, reklamos skelbimų plotas sumažėjo 24,54 proc. ir sudarė 53 tūkst. kvadratinių metrų.
Didžiausių reklamuotojų penketuke - "Procter&Gamble", "Colgate-Palmolive", "VP Market", "Tele2" ir "Coca-cola". Daugiausiai reklamuota mažmeninė prekyba, dantų pastos, šampūnai, skalbimo priemonės bei mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelės.
Reklamos duomenys pateikti tik iš "SIC Gallup Media" registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, kurios sudaro: televizija - 98 proc., spauda - 90 proc., radijas - 75 proc., lauko reklama - 95 proc. reklamos rinkos apimties.
Visi duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai.
ELTA