• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per keturis pirmuosius šių metų mėnesius reklamos apimtys paaugo tik televizijoje ir žurnaluose - visuose kituose žiniasklaidos kanaluose ir lauko stenduose jos sumažėjo.

REKLAMA
REKLAMA

Rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenimis, šiemet sausio-balandžio mėnesiais TV reklamos apimtys sekundėmis išaugo 22,61 proc., o neįtraukiant "Tango TV" kanalo, kuris pradėtas registruoti pernai nuo balandžio, - 17,76 proc.

REKLAMA

Lyginamuoju laikotarpiu žurnaluose reklaminių skelbimų plotas išaugo 28,59 proc. ir sudarė 1,6 mln. kvadratinių centimetrų.

Reklaminių skelbimų plotas nuo šių metų pradžios laikraščiuose sumažėjo - 0,86 proc. ir sudarė 7,8 mln. kvadratinių centimetrų.

Skaičiuojant radijo reklamos apimtis sekundėmis, per keturis šių metų mėnesius radijuje transliuota 6,45 proc. reklamos mažiau nei per tą patį laikotarpį 2002-aisiais.

REKLAMA
REKLAMA

Palyginti šių metų sausio-balandžio mėnesių lauko reklamos rezultatus su atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, reklamos skelbimų plotas sumažėjo 24,54 proc. ir sudarė 53 tūkst. kvadratinių metrų.

Didžiausių reklamuotojų penketuke - "Procter&Gamble", "Colgate-Palmolive", "VP Market", "Tele2" ir "Coca-cola". Daugiausiai reklamuota mažmeninė prekyba, dantų pastos, šampūnai, skalbimo priemonės bei mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Reklamos duomenys pateikti tik iš "SIC Gallup Media" registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, kurios sudaro: televizija - 98 proc., spauda - 90 proc., radijas - 75 proc., lauko reklama - 95 proc. reklamos rinkos apimties.

Visi duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai.

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų