Reaguodama į itin didelį konkuruojančių telekomunikacijų verslo įmonių ginčų dėl reklamos etikos principų skaičių, “Omnitel” pradeda diskusiją dėl telekomunikacijų reklamos principų. Kreipdamasi į Lietuvos komunikacijos agentūrų asociaciją (KOMAA), konkuruojančias mobiliojo ryšio bendroves “Tele2” ir “Bitė GSM”, siūlo bendromis pastangomis papildyti Reklamos kodeksą atitinkamomis telekomunikacijų rinkai skirtomis nuostatomis arba specialiu protokolu.
Pasak “Omnitel” viceprezidento Dainiaus Pupkevičiaus, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos Reklamos kodeksas ilgainiui taps priemone, nustatančia svarbias verslo įmonių veiklos etikos ribas, apibrėžiančias pagrindinius principus. Tai, kad Konkurencijos tarybai nuolat tenka nagrinėti su telekomunikacijų reklamą reglamentuojančių teisės aktų pažeidimais susijusias bylas, rodo, jog telekomunikacijų reklamos etikos ribų problema realiai egzistuoja. “Omnitel” tiki, kad šiuo metu Lietuvoje veikiantys telekomunikacijų operatoriai nori ir gali kartu susitarti dėl pagrindinių naudojamų reklaminių priemonių principų.
“Omnitel” pasiūlymas turėtų susilaukti ir konkurentų paramos, nes ir jie ne kartą atvirai reiškė abejones dėl naudojamų reklaminių priemonių etiškumo. Galutinis rezultatas - atitinkamai suformuluotų taisyklių rinkinys - neabejotinai padės galutiniams vartotojams, suteiks jiems galimybę lengviau rinktis telekomunikacijų paslaugas, o ir kartu jaustis labiau užtikrintais dėl visavertės ir visapusiškos informacijos turėjimo.