Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Nukopijuotas pavadinimas nuo verslosavaite.lt vykdomo ekperimento (Ne) Emigranto dienorasčio.. faktas
Geras straipsnis, tik dar truputį tūko kažko, pasakytų posakių išplėtojimo gal... šiaip veža kai skaitai, bet paskutinis sakinys apie britney kontrolinis šūvis :) kai nuo filosofų apie kažkokią ..... pyp.... jokio sąryšio. bet stilius geras, mažiau tokių tas pasake ta anas ana dagiau savo minčių savo stiliaus...
bet iš esmės man patiko...
bet iš esmės man patiko...
tokiu straipsniu, nes bent jau komentarus idomu skaityti. Niekas ant nieko purvais nedrabsto, veikiau diskutuoja, savo mintis isdesto, be to, nevisi ir pasisakyti gali - tai atbaido didele dali nepraustburnisku komentaru.
Daugiau tokiu straipsniu, kurie suintriguoja. Ir visai nesvarbu, ar skaitytojai sutinka su tomis mintimis ar ne, svarbu - jie jauciasi provokuojami, o tai yra puiku! Butu neidomu, jei visi pritartu... Nors gal nereikia pamirsti ir to, kad kritikuoti visada lengviau nei rasyti. Norint galima kritikuoti visus, net ir pati Kanta...
Daugiau tokiu straipsniu, kurie suintriguoja. Ir visai nesvarbu, ar skaitytojai sutinka su tomis mintimis ar ne, svarbu - jie jauciasi provokuojami, o tai yra puiku! Butu neidomu, jei visi pritartu... Nors gal nereikia pamirsti ir to, kad kritikuoti visada lengviau nei rasyti. Norint galima kritikuoti visus, net ir pati Kanta...
Anilionyte, vis niekaip neišeina pagyti? Vis rašai save liaupsinančius komentarus. Užuojauta.
Ich nicht fershtein.
jergutėliau -kokie mes gudrūs, kokie išsimokslinę, kiek daug galime pacituoti. Žinoma, tai pagirtina, bet gal komentarams tai PERRIEBU.
Kantas naivuolis?
Tik tiek lietuviams apie Kanto straipsnį "Atsakymas į klausimą: kas yra Švietimo amžius", Karaliaučius, 1784.---------------
Skirtingai nei R.Baločkaitė, kuri savo straipsnį suvedė į Britney dainušką – „hit me... one more time...“ , kitas autorius Fritz Fleischmann iš JAV Babsono kolegijos 2006 Berlyne savo paskaitoje "Entrepreneurship as Emancipation: The History of an Idea" taip panaudojo minėtą Kanto moto kaip atsiranda ŽMOGUS:
---------------------
"For a German audience, perhaps the most familiar definition of “Enlightenment” is Immanuel Kant’s 1784 answer to the question “Was ist Aufklärung?” (“What is Enlightenment?”), in which he says that “Aufklärung ist der Aufgang des Menschen aus seiner selbst verschuldeten Unmündigkeit,” which is usually translated as „man’s emergence from his self-incurred immaturity” or “dependence.” Here is a more gender-neutral rendering: “humanity’s emergence from its self-incurred dependence.” Kant’s motto for enlightened progress is: “Sapere aude! Have courage to use your own understanding!” Unfortunately, says Kant, out of “laziness and cowardice,” most people prefer immaturity or dependence over thinking and acting for themselves – which is why our dependence has become “almost second nature.....
------------------------------”
Ir TAI dar ne VISKAS. Čia Fritz Fleischmann'as parodo, kas yra antreprenerystė plačiaja prasme, ne vien biznio gimime.
Cituoju:
"Entrepreneurship is not about acquiring more things; to the extent it is about individual opportunity, it’s primarily about personal growth and independence. “Sapere aude.” .
-------------------
Internetas, ačiū Dievui, leidžia pasitikrinti, kokiomis dvasinėmis vertybėmis lietuvius maitina rašytojai. Panašu, ne visada kokybiškomis.
Tik tiek lietuviams apie Kanto straipsnį "Atsakymas į klausimą: kas yra Švietimo amžius", Karaliaučius, 1784.---------------
Skirtingai nei R.Baločkaitė, kuri savo straipsnį suvedė į Britney dainušką – „hit me... one more time...“ , kitas autorius Fritz Fleischmann iš JAV Babsono kolegijos 2006 Berlyne savo paskaitoje "Entrepreneurship as Emancipation: The History of an Idea" taip panaudojo minėtą Kanto moto kaip atsiranda ŽMOGUS:
---------------------
"For a German audience, perhaps the most familiar definition of “Enlightenment” is Immanuel Kant’s 1784 answer to the question “Was ist Aufklärung?” (“What is Enlightenment?”), in which he says that “Aufklärung ist der Aufgang des Menschen aus seiner selbst verschuldeten Unmündigkeit,” which is usually translated as „man’s emergence from his self-incurred immaturity” or “dependence.” Here is a more gender-neutral rendering: “humanity’s emergence from its self-incurred dependence.” Kant’s motto for enlightened progress is: “Sapere aude! Have courage to use your own understanding!” Unfortunately, says Kant, out of “laziness and cowardice,” most people prefer immaturity or dependence over thinking and acting for themselves – which is why our dependence has become “almost second nature.....
------------------------------”
Ir TAI dar ne VISKAS. Čia Fritz Fleischmann'as parodo, kas yra antreprenerystė plačiaja prasme, ne vien biznio gimime.
Cituoju:
"Entrepreneurship is not about acquiring more things; to the extent it is about individual opportunity, it’s primarily about personal growth and independence. “Sapere aude.” .
-------------------
Internetas, ačiū Dievui, leidžia pasitikrinti, kokiomis dvasinėmis vertybėmis lietuvius maitina rašytojai. Panašu, ne visada kokybiškomis.
taip liaudyje nuo seno vadinami prie minios (gal prie bandos) nepritampantieji, nepaklūstantys minios in stinktams, turintys savo nuomonę. Psichologijoje konstatuojama, kad labiausiai sekasi bendrauti vidutinybėms, o aukštesnio intelekto, ryškesnio proto savininkai nėra mėgstami. Jiems paprasčiausiai neišeina "nusileisti žemiau", o tiems, kurie jau ir yra žemiau, pirmieji atrodo arogantiški pasipūtėliai. Jau viduramžių Graikijoje labiausiai gerbiami buvo tie viduriniųjų sluoksnių atstovai, kurie atitiko bendrosios tautos masės stereotipus. Protingos individualybės toje visuomenės dalyje pagarbos nesulaukdavo. Šiandien mes gyvename panašioje realybėje. Todėl reikia įstatymo, draudžiančio prekiauti alkoholiu rugsėjo 1-ąją(nes kaipgi negersi, jei kažkas pasiūlys), todėl niekaip negalim susitvarkyti su girtais chuliganais keliuose ir t. t. Ačiū autorei už straipsnį, kurio ilgokai teko laukti ir kuris, kaip ir visi kiti jos straipsniai, kelia viešumon svarbias asmens gyvenimo visuomenėje problemas. Ir ne vien materialines. Juk bėga kai kas į kalnus, daug kas į kaimo sodybas, kuriose taipogi, girdėti, sunku apsiginti nuo plūstančių girtų masių.
budais ieskome prieglobscio nurimti sielai, suvaldyti savo negalias, bet tai yra zmonijos iliuzija.GRAZI.
Beje... Kaip zinia, buku peiliu didziausias pavojus susizeisti.
REKLAMA
REKLAMA
(Ne) malonumai