• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasak verslo dienraščio "Financial Times", greito maisto restoranų tinklo "McDonald's" vadovas Jamesas Cantalupo (Džeimsas Kantalupas) pareiškė, kad bendrovei nebeturėtų grėsti ieškiniai dėl tukinimo, ir pažadėjo paversti "McDonald's" "sveiko gyvenimo būdo lydere".

REKLAMA
REKLAMA

Anot J. Cantalupo, kaltinimai "McDonald's" dėl tariamo tukinimo buvę ankstesnių protestų klišė. "Praeityje būtent mes simbolizavime prastą elgesį aplinkosaugos ir gyvūnų teisių požiūriais, - tvirtino "McDonald's" vadovas. - (Tuo tarpu) šiandien esame lyderiai. Pirmausime ir sveikos gyvensenos bei maitinimosi požiūriais, nes tai svarbu mūsų klientams".

REKLAMA

Pernai dvi Niujorko Bronkso rajono paauglės padavė "McDonald's" į teismą, teigdamos, kad būtent valgydamos šio restoranų tinklo maistą jos nutuko. Šių metų sausį vienas Niujorko teisėjų ieškinį atmetė, tačiau ieškovės vėl pateikė pataisytą ieškinį. Pastarajame "McDonald's" kaltinta prekiaujanti "Frankenšteino maistu", kuris kenkia daug labiau, nei žmonės įsivaizduoja. Vėliau byloje pagrindinis dėmesys buvo sutelktas į reklaminius "McDonald's" teiginius.

REKLAMA
REKLAMA

Dabar "McDonald's" ėmėsi kurti sveikesnį maistą siūlančios bendrovės įvaizdį. Tačiau restoranų tinklui vis dar priekaištaujama, kad šis neįvykdė savo pažado aliejuje, kuriame kepa garsiąsias bulvytes, sumažinti arterijas užkemšančių riebalų kiekį.

Potenciali ieškinių už nutukinimą grėsmė privertė keistis ir kitas įmones. Liepos mėnesį didžiausia Šiaurės Amerikoje maisto produktų gamintoja "Kraft Foods" pareiškė sumažinsianti savo gaminių porcijas bei ribosianti cukraus ir riebalų kiekį savo gaminiuose. Gaiviųjų gėrimų bendrovė "Coca-Cola" savo ruožtu šią savaitę pradėjo reklaminę kampaniją, kurios plakatuose kartu su tradiciniais gazuotais gėrimais pristatomas geriamasis vanduo ir sultys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot J. Cantalupo, "McDonald's" dėmesys sveikai gyvensenai rodo domėjimąsi kintančiais vartotojų poreikiais, o ne teisinių ieškinių baimę. "Ketiname pasiūlyti savo klientams tai, ko jie nori, - aiškino "McDonald's" vadovas.

J. Cantalupo pridūrė, kad jo vadovaujama įmonė ketina sekti "Kraft Foods" pavyzdžiu ir mažinti savo patiekalų porcijas arba laipsniškai atsisakyti itin didelių patiekalų, už kuriuos aršiai kritikuoja mitybos specialistai.

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų