Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Pirma palygink, kiek zmoniu atleido Snaige , ir kiek ten gamyba robotizuota, o po to pamastyk, kiek zmoniu butu atleista tokiam va Audi fabrike. Gerai pamastyk. Ir nebus geda niekam nei skaityti, nei rasyti. O gal ir reitingas savaime pakils.
O tai tie baltom aprangom dirbandys irgi issijungia isjungus elektra? Tiesa sakant geda skaityti tokias nesamones. grazus vaizdelis, kas nemate gamyklu gali pasigrozeti kaip viskas daroma. Bet is tokiu dalyku daryti tokias kvailas isvadas ir rasyti viesai turetu buti geda. Kokios tik s...o neparasysi kad reitinga pasikelti.
Skirtumas tarp Vokietijoje rinkto tradicinio Polo hečbeko ir kinietiško Polo sedano turėtų nebūti menkas.:)
POLO SEDANU NE VIENA ESU MATES IR LIETUVOJE :DDDD
Sitas video visiskai atsipindi darba bet kuriame vokietijos automobiliu fabrike, visiskai tas pats pas mersa ir bemsa seata ir volksvagena, ir cia atsainumo yra nulis, visos detales idedom labai kruopsciai, o jus tikejotes, kad zmones su liniuotem laksto ? kad ateiviai su lazeriais jas pjausto ?
Čia kaip suprantu slovakija, ne Ingolštatas... Ar klystu?
VW Kinijoje gamino Polo sedaną, bet jis tetinkamas pardavimui tik trečiojo pasaulio šalyse.
Nesvarbu kinijos linija ar ne, bet kokybė automobilio lieka ta pati. Todėl už ją ir moki. Jeigu norit pirkite KIA arba DACIA už mažas kainas, bet nenustebkite, kad Jūsų automobilis po penkių metų pats išsiardys, nes yra dar greičiau ir atsainiau surenkamas negu Audi automobiliai.
pasirodydavo užrašas, kad tai Kinijos gamybinė linija.
nepasakyciau kad labai tepaluotas darbas :D :D o kaina auto tai gerule,o taip lengwai susirenka..
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų