Savo veiklą pertvarko koncernui “MG Baltic” priklausantis didžiausias Lietuvos alkoholinių gėrimų ir tabako didmenininkas “Mineraliniai vandenys” ir plataus vartojimo prekių prekybos bendrovė “Trojina” - jas numatyta sujungti. Įmonių akcininkų struktūra po pertvarkos nepasikeis.
“Mineraliniai vandenys” Lietuvoje užima apie 45 proc. importuojamų alkoholinių gėrimų rinkos. Pernai bendrovė iš esmės pasiekė iki ketvirtadalio milijardo litų planuotas pardavimų apimtis - apyvarta sudarė 248,7 mln. litų. Per metus augta 11,5 proc. - 2001 metais apyvarta buvo 223 mln. litų.
Mineralinio vandens, tabako gaminių, įvairių maisto produktų ir plataus vartojimo prekių prekybos bendrovė “Trojina” pernai pardavė produkcijos ir suteikė paslaugų už 200 mln. litų.
“MG Baltic” viceprezidentas Artūras Listavičius sakė, kad tradicinių ir visiems įprastų verslo metodų šiandien jau nepakanka, kad būtų galima patenkinti vis didėjančius klientų poreikius. Iki šiol abi koncerno įmonės iš esmės vykdė tą pačią veiklą, dubliavosi jų funkcijos bei sąnaudos.
“Siekiant didesnio veiklos efektyvumo, nuspręsta sujungti abiejų įmonių prekybos veiklą. Šis sprendimas racionalus ir dėl to, jog “Trojiną” ir “Mineralinius vandenis” aptarnauja ta pati logistikos bendrovė”, - teigė A. Listavičius.
Pertvarkius įmonių veiklą, tiesioginį “Trojinos” klientų aptarnavimą perims “Mineraliniai vandenys”, o “Trojina” specializuosis rinkodaros analizės ir vadybos sprendimų paieškos srityse.
Pasak “Trojinos” direktoriaus Dainiaus Kalinos, verslo patirtis rodo, jog norint įgyti konkurencinį pranašumą reikia vis daugiau dėmesio skirti klientų poreikiams ir situacijos rinkoje analizei.
Tarptautinės rinkos tyrimo bendrovės “AC Nielsen” pernai atlikto tyrimo duomenimis, pagal mažmenininkų pasitenkinimo indeksą (aptarnavimo kokybę) “Mineraliniai vandenys” Lietuvoje užėmė antrąją vietą tarp visų didmenininkų.
“Mineralinių vandenų” vadovas Evaldas Apulskis tikisi, kad bendrovių koncentracija sudarys sąlygas ir sparčiam pardavimo apimčių augimui.
ELTA