Tarptautinė žiniasklaidos grupė "Modern Times Group MTG AB" pareiškė ketinanti netrukus pristatyti Lietuvos klausytojams savo populiarią radijo stotį "Power Hit Radio". Ši radijo stotis sieks pritraukti kuo didesnę jaunų klausytojų auditoriją įdomiais populiarios Europos muzikos "kokteiliais".
Kaip primena agentūra "Primezone", praėjusiais metais MTG gavo radijo stoties licenciją Lietuvoje ir yra įsitikinusi, kad "Power Hit Radio" sėkmė šioje Baltijos valstybėje nenusileis stoties pasisekimui Švedijos ir Estijos sostinėse.
Kaip pareiškė MTG prezidentas ir generalinis direktorius Hansas Holgeris Albrechtas, "Power Hit Radio" darbo Lietuvoje pradžia yra trečiasis kompanijos plėtros Lietuvoje etapas, pagrįstas jaunesnei auditorijai skirto televizijos kanalo "Tango TV" debiuto sėkme. "Tai sparčiai auganti nišinė rinka, kuri didžiuosiuose Lietuvos miestuose kol kas nėra aptarnaujama, o "Power Hit" formatas kitose rinkose jau įrodė esąs pajėgus pritraukti naują klausytojų kartą", - teigia H. H. Albrechtas.
Pasak jo, Lietuvos komercinių radijo stočių rinka yra itin konkurencinga - joje dėl klausytojų varžosi daugiau kaip 30 stočių, tačiau nė viena iš jų nėra orientuota vien tik į komerciškai svarbią 15-34 metų amžiaus tikslinę grupę. Naujoji licencija Lietuvoje leis stočiai savo bangomis aprėpti 43 proc. šalies teritorijos, įskaitant ir tris didžiuosius miestus - Vilnių, Kauną ir Klaipėdą, kurių bendras gyventojų skaičius sudaro 1,6 mln. žmonių.
Estijos sostinėje "Power Hit Radio" jau išsikovojo antros didžiausios radijo stoties tikslinėje 15-30 amžiaus gyventojų grupėje titulą ir per dieną pritraukia apie 19 tūkst. klausytojų. Stokholme radijo stotis taip pat yra antroji pagal populiarumą ir per dieną pritraukia apie 116 tūkst. klausytojų. Be to, MTG valdo "Star FM" nacionalinio radijo tinklus Estijoje ir Latvijoje.
Įkvėpta pirmaujančio komercinio televizijos kanalo TV3 sėkmės, MTG praėjusiais metais pristatė Lietuvai naują televizijos kanalą "Tango TV", kuris yra skirtas tai pačiai jaunų miesto gyventojų auditorijai, kaip ir "Power Hit Radio". Kompanijos duomenimis, tarp 15-30 metų televizijos žiūrovų Vilniuje "Tango" kanalo skvarba per mėnesį jau paaugo iki 8 proc. Paskutinį praėjusių metų ketvirtį TV3 skvarba šalyje viršijo 95 proc., o tarp 15-49 metų žiūrovų šios televizijos transliuojamas laidas ir filmus komerciškai geriausiu laiku rinkosi 39 proc. TV3 taip pat transliuoja Latvijoje ir Estijoje. Baltijos šalyse šią televiziją renkasi 35 proc. regiono gyventojų.
ELTA