• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ketvirtadienį tradicinėje trasoje, esančioje greta Palangos, prasidėjo šių metų "Horn Grand Prix" 1003 km lenktynių sportiniai įvykiai. Kol 21 varžybose startuosiantis ekipažas laukė treniruočių, trasoje varžėsi "drago" meistrai. Šios greičio lenktynės tradiciškai įtraukiamos į "Horn Grand prix" lenktynių programą.

REKLAMA
REKLAMA

Lyginant su praėjusiais metais buvo akivaizdžiai matyti, kad nemažai dalyvių gerokai patobulino savo techniką, nemažai jų buvo automobiliuose sumontavę azoto suboksido NOS sistemą, leidžiančią pasiekti itin didelį greitį.

REKLAMA

"Drago" varžybose, kurių distancija šiemet buvo pailginta iki 1/4 mylios, užsiregistravo startuoti daugiau, nei pusė šimto greičio entuziastų. Ties finišu greičiausi lenktynininkai spėdavo pasiekti 170 km/val. greitį, o atrankos varžybose kelialapį į tolesnes varžybas lemdavo tūkstantosios sekundės dalys. Į "drago" varžybas susirinko beveik visi greičiausi Lietuvos tokių varžybų entuziastai, startui ruošėsi bemaž visų anksčiau vykusių analogiškų varžybų nugalėtojai ir prizininkai.

REKLAMA
REKLAMA

Atkaklioje A klasės kovoje finale nugalėtoju tapo Simas Bilevičius ("Honda Civic"), pralenkęs Virginijų Baltūsį ("Opel Kadett"). Trečią vietą šioje klasėje iškovojo Ričardas Pacevičius ("VW Golf").

Tarp 2-3 litrų darbo tūrio variklius turinčių automobilių B klasėje kvalifikaciniuose važiavimuose greičiausias buvo Artūras Simonavičius su "Mazda 323", tačiau finale jis turėjo pripažinti Mindaugo Samūšio ("VW Golf") pranašumą, o trečias šioje klasėje liko Jonas Žydelis ("Lancia Delta").

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Itin azartiška kova virė C klasėje, kur susirinko itin galingą techniką vairuojantys "drago" entuziastai. Tadas Ivanauskas ("Nissan Sunny GTI-R"), triumfavęs bemaž prieš dvejus metus "Automodus drago" lenktynėse, šį sykį sugebėjo susigrąžinti greičiausiojo titulą - finale jis pralenkė Vismantą Baršį ("Audi"), o trečioje vietoje liko Rimvydas Dilka ("Lancia Delta Integrale").

REKLAMA

Tarp D klasės atstovų geriausiai sekėsi "Audi RS6" vairavusiam Nemunui Dagiliui. Finale jis sugebėjo pralenkti NOS sistemą turintį Aleksandro Savenkovo "Porsche 928" su automatine pavarų dėže. Trečią vietą šioje klasėje užėmė Andrius Gasiūnas ("Audi Coupe").

Simbolinį superfinalą tarp C ir D klasių nugalėtojų laimėjo itin daug publikos simpatijų pelnęs T.Ivanauskas.

REKLAMA

Tačiau itin gausiai susirinkusi publika (puikus oras tikrai neatbaidė azartiškiausių lenktynių žiūrovų) laukė popietės, kai trasoje prasidėjo pirmoji "Horn Grand Prix" lenktynių treniruotė. Joje pradėjo aiškėti, kokiu tempu gali važiuoti šių metų varžybų favoritai, pagaliau - ką dera vadinti favoritais. Aišku, kad pirmieji ratai trasoje negali būti vertinami itin rimtai, tačiau prieš dvejus metus varžybas laimėjęs Alfredo Kudlos ir Vytauto Venckūno duetas (DAL sporto klubas, "Porsche Carrera GT3") įveikė distanciją per 1 min. 24,366 sek. - tai beveik prilygsta absoliučiai geriausiems rezultatams, pasiektiems šioje trasoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Akivaizdu, kad "Porsche" automobilis bus tarp lyderių, nes artimiausius varžovus jo vairuotojai pralenkė daugiau nei penkiomis sekundėmis.

Antra treniruotėje buvo "Los Patrankos" ekipa ("Audi RS4" - 1.29,975), treti liko "Jutos-Statoil Lubricants" ekipos nariai su "Audi A3" (1.31,111), ketvirti - "Sonex-Baltpark_Audėjo" lenktynininkų trijulė su "Audi A4" (1.33,236 min.), penkti - Lietuvos BMW klubo ekipos atstovai ("BMW 325" - 1.34,800 min.), o lyderių šeštuką baigia "Motofaktorija" ("Subaru Impreza Turbo" - 1.35,940).

REKLAMA

Bene trumpiausiai trasoje buvo "Autopramogų" ekipa, kuri dėl elektronikos problemų turėjo sustoti boksuose.

Penktadienį dalyviai turės dvi treniruotes, o 16 valandą prasidės lenktynių kvalifikacija. Joje parodyti rezultatai ir lems, iš kurios vietos ekipos startuos šeštadienį 11.15 val., kuomet bus duotas 335 ratų lenktynių startas.

REKLAMA

Manoma, kad puikus oras į Palangą atvilios dešimtis tūkstančių geros nuotaikos gerbėjų. Publikai greta trasos tikrai nėra kada nuobodžiauti, kadangi žiūrovams organizuojama daug įvairių konkursų ir varžybų. Šių metų lenktynės pranoksta visas anksčiau vykusias ne tik dalyvių gausa: ketvirtadienio įvykiai ir publikos gausa leidžia spėti, kad šių metų "Horn Grand Prix" 1003 km lenktynės tikrai bus pačios įspūdingiausios.

BNS

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų