Likus vos dienai iki ketvirtosios „Grand Theft Auto“ dalies debiuto, Didžiosios Britanijos žurnalas „Shortlist“, skirtas vyrams, išspausdino interviu su „Rockstar Games“ kūrybos vadovu Danu Houseriu. Anot jo, netrukus debiutuosiantis projektas – ne tik žaidimas, bet produktas, kuris pakeis žmonių požiūrį į kompiuterinius žaidimus.
„Kurdami ketvirtąją dalį, turėjome sau išsikėlę tikslą – pakeisti žmonių požiūrį į kompiuterinius žaidimus. Turėjome gerokai pasistengti, kad žmonės nemanytų, jog tai, ką siūlo GTA IV, yra kažkur jau anksčiau matyta“, - sakė D. Houseris.
Anot jo, GTA IV yra apie 40 įvairiausių naujovių – pradedant nauju judėjimo fizikos varikliu, baigiant pagrindinio herojaus sąveika su aplinkiniais. „Viena pagrindinių mūsų užduočių buvo sukurti tokį pasaulį, kuris būtų iš tiesų gyvas, tą mums pavyko pasiekti nušlifuojant kiekvieną smulkiausią žaidimo detalę“, - sakė „Rockstar Games“ kūrybos vadovas.
Į klausimą apie tai, ką mano apie serijos GTA, kaip žaidimų pasaulio skandalistės, etiketę, D. Houseris atsakė: „šis valdininkų požiūris yra gerokai pervertintas. Jei GTA būtų ne kompiuterinis žaidimas, o knyga, TV šou, ar meninis filmas, panašių kalbų net nebūtų“.
Kaip viskas atrodys iš tiesų, galėsime įsitikinti jau rytoj, mat „Grand Theft Auto IV“ meteoru į parduotuves įskries balandžio 29-ąją.