Pirmadienio vakarą amerikiečius labiau domino naujos komedijos ir futbolas negu jų prezidento nuomonė apie padėtį Irake.
Tyrimo kompanijos "Nielsen Media Research" duomenys, paskelbti antradienį (09.23), rodo, kad George'o W. Busho (Džordžo V. Bušo) interviu televizijos kanalui "Fox" buvo paskutinis pagal populiarumą tarp visų tuo metu transliuotų laidų per šešis didžiausius kanalus - ir tarp visų žiūrovų, ir pagrindinėje jų dalyje -18-49 metų amžiaus grupėje.
G. W. Busho interviu su žymiausiu "Fox News" korespondentu Britu Hume'u (Britu Hiūmu) iš Baltųjų rūmų Ovalinio kabineto žiūrėjo vidutiniškai 4,3 mln. žmonių. Reitingas "Nielsen" pagrindinėje auditorijoje tesudarė 1,6 punkto ir 5 balus.
Pagal "Nielsen" skalę, vienas reitingo punktas lygus 1 proc. namų, kur yra televizorius, o 1 balas sudaro 1 proc. televizijos žiūrovų, kurie tuo laiku buvo įsijungę laidą.
"Tokia štai liūdna padėtis, - sakė Robertas Thompsonas (Robertas Tompsonas), Televizijos tyrimo centro Sirakūzų universitete direktorius. - Man atrodo, kad dauguma žmonių, išgirdę kad bus interviu, tiesiog nusprendė, kad neišgirs nieko tokio, ko anksčiau negirdėjo".
G. W. Busho interviu pagal populiarumą pralenkė eilinė komedijos "Parkeriai" (“The Parkers”) serija televizijos kanale UPN ir komedijos "Iv" (“Eve”) su pagrindinį vaidmenį vaidinančia dainininke, tokiu pat vardu, premjera. Šiuos serialus žiūrėjo 4,49 mln. žmonių, o pagrindinės auditorijos reitingas sudarė 2,0/6.
Daugiausiai žmonių nuo 8 iki 10 valandos vakaro žiūrėjo laidą "Baimės veiksnys" (“Fear Factor”) per televizijos kanalą NBC - iš viso daugiau kaip 13 mln. žiūrovų.
"Reuters"-BNS