Populiaraus leidinio „Forbes“ teigimu, europiečiai labiau mėgsta lenktynių bei sporto žaidimus, nei veiksmo, ar pirmojo asmens šaudykles. Kaip įrodymą žurnalas pateikia bendrovės IDG apdorotą statistiką.
Anot „Forbes“, pernai metais Europoje kultinės šaudyklės parduota „vos“ 900 tūkst. vienetų, kai tuo tarpu JAV šio žaidimo nupirkta per 4,8 mln. kopijų. Europiečiai nupirko daugiau nei 2,8 mln. „Nintendo“ projekto „Brain Training“ ir apie 2,3 mln. „FIFA 2008“, o JAV šie žaidimai net nepateko į perkamiausių dešimtukus.
„Europiečiai pirmenybę teikia ne šaudyklėms, o trumpiems, įprastiniams žaidimams, kurie neįtraukia taip, kaip ilgos epinės istorijos. Senajame žemyne žmonės žaidžia važiuodami metro, ar traukiniu, tam skirdami mažiau laiko, nei kitur“, - rašoma straipsnyje.
„Forbes“ duomenimis, europiečiai pirmenybę teikia senosioms konsolėms, aplenkdami naująsias. Europoje PS2 vis dar užima 47 proc. rinkos, „Nintendo DS“ jos turi 25 proc.