Telekomunikacijų bendrovės “Omnitel” išankstinės mokėjimo paslaugos EXTRA vartotojai nuo penktadienio (05.23), pasibaigus sąskaitos galiojimo laikui, dar tris mėnesius galės priimti skambučius. Anksčiau po paskutinės sąskaitos galiojimo dienos, EXTRA telefono numeris galiodavo tik mėnesį.
Be to, nuo šiol pasibaigus ir numerio galiojimo laikui, EXTRA vartotojas dar per mėnesį galės nemokamai vėl susigrąžinti buvusį numerį.
“Pratęstas telefono numerio galiojimo laikas suteiks galimybę išsaugoti savo numerį ilgiau. Tai ypač svarbu, prasidedant vasarai - ilgesniam laikui kur nors toli išvažiavęs žmogus gali nebespėti ar neturėti galimybių prasitęsti sąskaitos galiojimo, o po mėnesio prarastų ir numerį. Dabar to baimintis nebereikia. Net ir pasibaigus sąskaitos galiojimo laikui, numeris galios dar tris mėnesius ir, papildžius sąskaitą, vėl galima bus kalbėti ”, - sakė “Omnitel” paslaugos EXTRA rinkodaros vadybininkė Rūta Degutytė.
EXTRA vartotojai šiandien gali papildyti savo sąskaitą 4 nominalais. Kuo didesne suma yra papildoma sąskaita, tuo ilgiau ji galioja. 10 Lt vertės sąskaita galioja 2 savaites, 20 Lt - mėnesį, 40 Lt - 2 mėnesius, 100 Lt - 5 mėnesius. Telefono numeris galios trimis mėnesiais ilgiau. Atitinkamai - pusketvirto, keturis, penkis ar aštuonis mėnesius.
Pasibaigus numerio galiojimo laikui, susigrąžinti numerį per mėnesį bus galima nemokamai. Ši paslauga bus teikiama kasdien nuo 7 valandos ryto iki 23 valandos. Tai galima padaryti “Omnitel” salonuose arba paskambinus į Klientų aptarnavimo centrą trumpuoju numeriu 1533. Jeigu EXTRA vartotojas per suteiktą mėnesį nesusigrąžina savo numerio, vėliau to padaryti nebegalės.
Daugiau informacijos www.extra.lt.