• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bendrovės "Hause of Prince Lithuania" generalinis direktorius Michaelis Fardanas neigia gandus, kad nuo 2004 m. gegužės 1 d. Lietuvoje įsigaliojus Tabako kontrolės įstatymo pakeitimams Lietuvoje nebebus galima prekiauti cigaretėmis "Prince" ir "Wall Street".

REKLAMA
REKLAMA

Pakeitimuose, kuriems pritarė Vyriausybė, numatoma, kad Lietuvoje parduodamose, gaminamose ar į ją importuojamose cigaretėse dervų kiekis neturi viršyti 10 mg, nikotinas - 1 mg, anglies monoksidas - 10 mg vienoje cigaretėje.

REKLAMA

Tačiau, M. Fardano teigimu, tai visiškai nereiškia, kad prekyboje nebebus tokių populiarių Baltijos šalyse cigarečių "Wall Street" ar "Prince" - tiesiog cigaretės taps švelnesnės.

Generalinis direktorius užtikrino, kad "House of Prince" gaminamos cigaretės tikrai atitiks visus keliamus reikalavimus, jau dabar jose pradedamas mažinti dervų ir nikotino kiekis. Pavyzdžiui, dervų kiekis "Wall Street Full Flavour" cigaretėse nuo šiol yra 10 mg.

REKLAMA
REKLAMA

M. Fardano teigimu, joks "House of Prince" prekės ženklas negali būti uždraustas nei Europos Sąjungoje, nei Lietuvoje: "Pavyzdžiui, "Wall Street" yra keturios rūšys ("Full Flavour", "Lights", "Super Lights" ir "Supher Ligts Mentho"), dervų kiekis jose svyruoja nuo 10 iki 5 mg. Tačiau tai tos pačios cigaretės, tas pats tabakas, skirtumai susiję tik su filtru ir popieriumi".

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tarptautinės "AC Nielsen" tyrimų kompanijos duomenimis, "House of Prince" ir "British American Tobacco" rinkos dalis per šešis šių metų mėnesius pasiekė rekordinį iki šiol lygį Lietuvoje - 13,9 proc. rinkos pagal vertę, arba 2 procentiniais punktais daugiau nei buvo metų pradžioje.

REKLAMA

Abiem šioms bendrovėms Lietuvoje atstovauja "House of Prince Lietuva", o tabako gaminius platina bendrovė "Mineraliniai vandenys".

"Mineralinių vandenys" generalinis direktorius Evaldas Apulskis rinkos dalies augimą sieja su padidėjusiu klientų skaičiumi, naujo dizaino "Barclay" pakuotėmis ir sparčiai populiarėjančiomis "Wall Street " cigaretėmis, kurių rinkos dalis išaugo 24 proc.

"House of Prince" didindama pardavimus ir įgyvendindama augimo strategijos planus Lietuvoje savo asortimentą plečia populiariomis šalyje mėtinio skonio cigaretėmis "Cristal Light" ir "Cristal Super Lights".

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų