Didžiausia mobiliojo ryšio bendrovė "Omnitel" nuo šios savaitės pradžios savo įvaizdį stiprina nauju reklaminiu filmuku, kuriame išvaizdus jaunuolis vaikščioja po miestą drauge su juodąja pantera.
Tai naujos "Omnitel" įvaizdžio kampanijos dalis. "Pantera simbolizuoja nematomą, patikimą, visada greta esantį draugą. "Omnitel" bendruomenę sudaro trečdalis Lietuvos. Mes norime būti dar geresni draugai savo klientams, kurie vertina mūsų bendrovę ir naudojasi jos paslaugomis", - sakė sostinėje į naujojo reklaminio filmuko pristatymą pirmadienio vakare susirinkusiems bendrovės darbuotojams ir žurnalistams "Omnitel" viceprezidentas Dainius Pupkevičius.
"Mes nekeičiame turimo įvaizdžio - mes jį kasdien papildome konkrečiais darbais. Šiandien norime pasakyti: turite patikimą draugą - "Omnitel", - sakė bendrovės prezidentas Antanas Zabulis.
Reklaminio filmuko idėją sukūrė lietuvių reklamos agentūra "Brand Sellers DDB Vilnius". Filmavimui buvo surinkta tarptautinė patyrusių menininkų bei prodiuserių komanda, tarp - ir latvių studija "Vilks studio". Filmuką režisavo britų režisieriai, operatorius - taip pat britas.
Filmavimas vyko Rygoje, Klaipėdoje ir Londone. Didžiosios Britanijos sostinėje atlikta sunkiausia darbo dalis - čia aštuonias valandas buvo filmuojama pantera Oniksas (Onix). Šį "žvaigždė" anksčiau filmavosi keliuose vaidybiniuose filmuose, vaidino kartu su britų popmuzikos žvaigžde Robiu Viljamsu (Robbie Williams) viename iš pastarojo muzikinių reklaminių filmukų. Jei ta pantera pavargtų ar pradėtų spyriotis, ją pavaduoti buvo atvežtas labai panašus kitas patinas.
"Omnitel" šiuo metu turi per 900 tūkstančių abonentų.
ELTA