Sporto ir laisvalaikio aprangos gamybos bendrovė "Audimas", sustiprėjusi vidaus rinkoje, vėl pirmenybę teikia eksportui. Per tris šių metų ketvirčius įmonės eksporto apimtis išaugo 18,8 proc. iki 39,9 mln. litų, pernai tuo pačiu metu buvo 33,6 mln. litų.
Iš viso "Audimo" apyvarta per devynis šių metų mėnesius pasiekė 52 mln. litų - buvo 15,3 proc. didesnė nei pernai sausio-rugsėjo mėnesiais (45,1 mln. litų).
Šiemet minėtu metu drabužių su "Audimo" prekės ženklu pardavimai Lietuvoje ir Latvijoje išaugo 5,2 proc. iki 12,1 mln. litų (pernai buvo 11,5 mln. litų).
"Įgyvendinę plėtros planus Lietuvoje, šiemet didžiausią dėmesį vėl skiriame eksportui - toliau stipriname bendradarbiavimą su dabartiniais partneriais, sudarėme ir naujų sutarčių", - teigė "Audimo" valdybos pirmininkas Rimvydas Povilaitis.
Per tris šių metų ketvirčius "Audimas" sudarė naujas sutartis su tarptautinėmis sporto aprangos kompanijomis iš Vokietijos ir Didžiosios Britanijos. Be to, plečiant bendradarbiavimą su ilgamečiu partneriu "Nike", sudarytos sutartys dėl naujų produktų grupių plėtimo ir gamybos.
Pasak R. Povilaičio, sporto drabužių pardavimų su "Audimo" ir "Orange Virus" prekiniais ženklais augimą lėmė paskirstymo tinklo plėtra. Pernai lapkritį Latvijoje duris atvėrė pirmoji "Audimo" parduotuvė, o šių metų spalį Rygoje buvo atidaryta antroji firminė parduotuvė.
Šiuo metu Lietuvoje ir Latvijoje iš viso veikia 14 firminių "Audimo" parduotuvių.
"Audimas" dirba pelningai. Per pirmąjį šių metų pusmetį bendrovė uždirbo 2,311 mln. litų neaudituoto ikimokestinio pelno, arba 13,7 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu (2,032 mln. litų). Trečiojo ketvirčio pelnas dar tikslinamas. Esminės įtakos pelnui turi išaugusios pardavimų apimtys.
Planuojama, kad šiemet bendra "Audimo" apyvarta sieks 70 mln. litų - bus dešimtadaliu didesnė nei 2002 metais (62,05 mln. litų).
Iš viso "Audimas" 2002 metais uždirbo 1,2 mln. litų ikimokestinio pelno.
ELTA