• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seniausia Lietuvos telekomunikacijų bendrovė seniai laikėsi tam tikros uždarumo politikos. Nors apie “Lietuvos telekomą” (LT) žiniasklaidoje skaitydavome ne vien teigiamas žinutes, žurnalistams nebuvo visiškai paprasta paskambinti kurio nors skyriaus direktoriui ir paklausti jo nuomonės, nes jis paprastai prašydavo kreiptis per atstovę spaudai ir pan..

REKLAMA
REKLAMA

Patys bendrovės viešųjų ryšių darbuotojai nėra itin gerai informuoti apie vidinius procesus - jie gali nusiųsti klausimus atsakingam reikiamo skyriaus direktoriui ir peržiūrėti atsakymus, kad nebūtų pranešta per daug.

REKLAMA

Atrodo, kad kai kas šioje srityje keisis. Tapio Paarma konferencijoje, kurioje pristatė telekomo veiklą laisvosios rinkos sąlygomis, pareiškė: “Dabar mes būsime atviri”.

Pirmasis telekomo žingsnis - žurnalistams išsiųstas kvietimas į antradienį (01.28) bendrovės organizuojamą seminarą “Telekomunikacijų rinkos aktualijos ir analizė”. LT žada seminarų ciklą, kuriame žiniasklaidos atstovai daugiau sužinos apie telekomunikacijų sritį.

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto yra keli “bet”. Pirmasis - ar telekomas organizuos tik teorinius seminarus, ar iš tiesų keis savo viešųjų ryšių strategiją? Antrasis - kiek naudos atneš šie seminarai žurnalistams ir, žinoma, tiems, kurie skaito, mato ar girdi jų perteikiamą informaciją?

Tam, kad ši įmonė, kurioje žemesnio rango vadovai be atstovų spaudai žinios bijo pratarti porą žodžių, būtų atviresnė, jai reikia keisti vidinę skyriaus politiką. Tai gana rizikinga - ir labai abejotina, ar bendrovė tam ryšis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

O tokius seminarus jau yra bandžiusios rengti kelios bendrovės. Ir “nudegė nagus”. “Lietuvos draudimas” ir “ERGO Lietuva”, pradėjusios seminarų ciklą, pamatė, kas iš to išėjo - į kelis pirmuosius žurnalistai ateidavo jų išklausyti, vėliau lankydavosi tik pavalgyti, nes daugeliui pasidarė nebeįdomu.

REKLAMA

Jei telekomo vadovas sako, kad bus atviresnis, galbūt jis suteiks daugiau įgaliojimų darbuotojams, kuriuos kalbina žiniasklaida. Būtų labai šaunu, jei taip būtų iš tiesų. Tada, ko gero, sumažėtų tokių “liapsusų”, kaip rudenį vykusi “Tako ID” reklaminė kampanija, kurioje vartotojams nebuvo paaiškinta, kad norėdamas gauti tikrai pigų internetą turi naudotis juo ne daugiau nei valandą kasdien. Telekomui pats laikas gerinti savo įvaizdį ir jis tai jau daro, vis daugiau kalbėdamas apie tai, kad jo tinklas - vienas moderniausių Europoje, ir apie tai, kiek į jį investavo.

O per seminarus, ko gero, bendrovė paaiškins žurnalistams, ką reiškia 95 proc. tinklo skaitmenizavimas ir kodėl bendrovė taip karštligiškai nori atgauti savo investicijas, siūlydama didžiulę tinklų sujungimo kainą būsimiems konkurentams fiksuoto ryšio srityje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų