83,5 proc. "Lietuvos draudimo" visų gyvybės ir ne gyvybės draudimo paslaugomis besinaudojančių klientų yra lojalūs šiai bendrovei. Tai parodė neseniai pristatyti "Lietuvos draudimo" klientų tyrimo rezultatai, atlikti UAB "SIC rinkos tyrimai".
Specialistų teigimu, pasaulyje klientų lojalumas tai pačiai draudimo įmonei vidutiniškai sudaro tik apie 54 proc.
Pasak "Lietuvos draudimo" pranešimo spaudai, gyvybės draudimu apsidraudusių bendrovės klientų lojalumas sudaro net 85 proc.
Apie ketinimą pratęsti vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo sutartį būtent "Lietuvos draudime" pareiškė 89 proc. šiuo draudimu apsidraudusių klientų.
"Nors beveik pusė apklaustųjų pernai pirmą kartą apsidraudė privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu, tyrimas atskleidė itin aukštą jų prisirišimo rodiklį, gerokai viršijantį pasaulyje įprastą koeficientą", - komentavo aukštą lojalumo rodiklį Edmundas Bražėnas, UAB "SIC rinkos tyrimai" rinkodaros direktorius.
Penktadalis "Lietuvos draudimo" klientų teigia pastaruoju metu patyrę draudiminių įvykių, po kurių jiems tekę kreiptis į "Lietuvos draudimą". Trys ketvirtadaliai jų patvirtino likę patenkinti "Lietuvos draudimo" išmokėjimų sistema, nuostolių sureguliavimo specialistų darbu ir operatyvumu.
Didžiausios šalyje draudimo bendrovės klientų apklausos metu buvo siekiama išsiaiškinti, kaip jie vertina įmonės darbuotojus, draudimo kompensacijų išmokėjimo ir teikiamų paslaugų kokybę.
81 proc. "Lietuvos draudimo" klientų teigė, kad patogiausias būdas įsigyti draudimo polisą yra draudimo agentui atėjus į jų namus.
Tyrimas atliktas naudojant pasaulyje pripažintas "Conversion Model" ir "CustomerScore" rinkos tyrimų metodologijas.
Valstybinės draudimo priežiūros tarnybos duomenimis, "Lietuvos draudimas" užima 45,8 ne gyvybės draudimo bei 56,7 gyvybės draudimo rinkų.
ELTA