• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sėkmingai savo klientams teikusi telekomunikacijų paslaugas bei kūrusi naujus sprendimus, bendrovė “Omnitel” 2003 metais įvykdė sau iškeltus tikslus.

REKLAMA
REKLAMA

Pernai bendrovė pasiekė 769 mln. Lt apyvartą. EBITDA marža buvo 44 proc. “Omnitel” 2003 m. į valstybės biudžetą sumokėjo 122 mln. Lt. Bendrovė į Lietuvos rinką yra investavusi per milijardą litų.

REKLAMA

“Mūsų verslo rinkoje verda arši kova. Norint laimėti šia kovą, reikia žinoti, kokių paslaugų nori vartotojai, kaip sudominti juos naujais ryšių sprendimais. Mes stengiamės iš anksto numatyti, ko norės rinka, ir tada jai pasiūlome tinkamiausius sprendimus. Klientų lojalumą siekiame užsitarnauti teikdami patikimas paslaugas ir garantuodami aukštą aptarnavimo kokybę. Kai pernai dar didesnę dalį “Omnitel” akcijų įsigijo viena Europos telekomunikacijų rinkos lyderių “TeliaSonera”, mes tikimės, kad dar labiau sustiprėsime šioje srityje. Pritaikydami kolegų patirtį, plėtodami bendrus ilgalaikius planus, mes ir toliau pagrindinį dėmesį skirsime paslaugų kokybei bei Lietuvos gyventojų reikmėms”, - sakė “Omnitel” prezidentas Antanas Zabulis.

REKLAMA
REKLAMA

Vienu didžiausių pasiekimų pernai tapo milijonasis “Omnitel” abonentas, o metus “Omnitel” užbaigė turėdama 1 mln. 53 tūkst. abonentų ir valdydama apie 50 proc. šalies mobiliojo ryšio rinkos. Nepaisant aukšto mobiliojo ryšio skverbties procento, bendrovės abonentų skaičius per metus išaugo net ketvirtadaliu. Ypač augo privačių klientų dalis - 49 proc. Mobiliojo ryšio skvarba Lietuvoje 2003 metų pabaigoje siekė 62 proc. ir per metus paaugo apie 15 procentinių punktų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

“Mūsų pasiūlyta nauja kainodara ir nuolaidų sistema, laisvas planų, atitinkančių kiekvieno poreikius, pasirinkimas leido išgryninti rinką ir pasiūlyti tikslesnius, maksimaliai atitinkančius poreikius sprendimus ir verslo, ir privatiems abonentams. Manau, kad tai, jog daugiau kaip 83 proc. mūsų verslo abonentų prisirišę prie bendrovės, liudija, kad pateisiname kiekvieno lūkesčius”, - sakė “Omnitel” prezidentas.

REKLAMA

“Omnitel” abonentai pernai išsiuntė 500 mln. SMS žinučių - 1,7 karto daugiau nei 2002 metais. Ketvirtadalį visų žinučių sudarė įvairios SMS, susijusios su paslaugomis. OMNI WAP lankytojai praėjusiųjų metų pabaigoje persiuntė duomenų 8 kartus daugiau nei metų pradžioje. Augo ir “Omnitel”GPRS naudojimas - aktyvių vartotojų padaugėjo keturiskart, iki 12 tūkst.

REKLAMA

Bendrovė savo abonentams pasiūlė nemažai naujovių įvairiose srityse. Vilniaus bankui “Omnitel” sukūrė unikalų sprendimą “Mobilusis vadovas”, leidžiantį banko vadovams telefonu saugiai prisijungti prie banko vidinio tinklo. EXTRA vartotojams buvo sukurta unikali EXTRA ID kortelė, leidžianti ne tik papildyti pokalbių sąskaitą, bet ir naudotis ja kaip e. bilietu ir e. nuolaida į klubus bei renginius. Vienas iš svarbiausių sprendimų M-EXTRA - mobiliųjų vadybininkų prekybos tinklo priežiūros ir valdymo sistema. Ji padeda ne tik racionaliau planuoti, kontroliuoti, analizuoti bei vertinti mobiliųjų vadybininkų darbą, bet ir suteikia unikalią galimybę stebėti jų judėjimo maršrutus ir tuoj pat atsisiųsti nuotraukas iš prekybos vietų. Šį sprendimą “Omnitel” sukūrė kartu su partneriais “Blue Bridge” ir “Alna”.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

“Omnitel” partneris “Simas” 2003 m. kartu su bendrove sukūrė naują pigią mobiliojo ryšio kortelę EŽYS, ja naudojasi per 50 tūkst. vartotojų.

2003 m. “Omnitel” tinkle įdiegti du itin svarbūs technologiniai sprendimai. “Omnitel” pirmoji pasaulyje įdiegė naujos kartos “Horizon II” bazinę GSM stotį - pačią naujausią, kokybiškiausią ir efektyviausią “Motorolos” technologiją. “Omnitel” kartu su “Motorola” visame tinkle visoje Lietuvoje taip pat įdiegė didesnių greičių duomenų perdavimo technologiją CS3/CS4. Ši technologija leidžia siųsti ir gauti duomenis vidutiniškai 30-50 proc. greičiau nei iki šiol.

REKLAMA

“Omnitel” ir pernai aktyviai dalyvavo visuomeninėje veikloje - aljanse “Langas į ateitį” ir plėtodama e. miesto koncepciją bei sprendimus.

Bendrovė prognozuoja, kad 2004 m. telekomunikacijų rinkoje išliks didelė konkurencija, mobiliojo ryšio skverbtis pasieks 70 proc. Planuojama, kad ir toliau populiarės mobiliojo duomenų perdavimo ir kitos ne balso paslaugos. Tikimasi, kad jau šiemet 24 proc. “Omnitel” pajamų sudarys ne balso paslaugos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų