• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Trečiosios pagal mastą Japonijos automobilių gamintojos "Nissan" pardavimai Europoje praėjusiais metais pakilo 14,4 proc., mat ji, pristačiusi naujų modelių, sugebėjo atimti rinkos dalį iš vietinių kompanijų.

REKLAMA
REKLAMA

"Nissan", kurios 44 proc. akcijų valdo Prancūzijos bendrovė "Renault", pranešė, jog 2003 metais ji Europoje pardavė 542 tūkst. 292 automobilius, palyginti su 474 tūkst. 176 parduotais 2002 metais. "Nissan" užimama Vakarų Europos rinkos dalis padidėjo nuo 2,68 iki 3,06 proc.

REKLAMA

"Pasiekti rezultatai turėtų mums leisti ženkliau pasistumti į priekį tarp 15 stambiausių Europos gamintojų", - pareiškė "Nissan Europe" prekybos skyriaus vadovas Marijus Kanavesis (Mario Canavesi).

M. Kanavesis prognozuoja, jog šiais metais Europos lengvųjų automobilių rinka smuktels 0,6 proc., tačiau paklausa Prancūzijoje, kurios automobilių rinka buvo labiausiai pažeista, turėtų paaugti 3 proc.

REKLAMA
REKLAMA

"Nissan" pareiškė ne tik ketinanti 2004 metais išlaikyti pardavimus Europoje tokio pat lygio kaip ir 2003-aisiais, bet ir sieksianti padidinti juos iki 550 tūkst. automobilių."Mes esame įsipareigoję išlaikyti praėjusių metų prekybos lygį, tačiau mūsų tikslas yra 2004 metais padidinti pardavimus iki 550 tūkst. vienetų", - teigė M. Kanavesis."Nissan" pardavimų augimą lėmė sėkmingi nauji modeliai, pavyzdžiui, atnaujintas mažasis "Micra", bei geri sportinių automobilių rezultatai.

Reuters-ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų