Viena įspūdingiausių, modifikuotų automobilių parodų Japonijoje, Osakos mieste vyksta jau 16-ąjį kartą. Jau šešiolika metų čia suvažiuoja patys įspūdingiausi, Japonijoje, modifikuoti automobiliai. Kasmet ši paroda sutraukia per 200 tūkstančių lankytojų ne tik iš Japonijos, bet ir iš kitų šalių.
O paganyti akis čia tikrai yra į ką, nes čia galima sutikti išdailintų automobilių, kurie atitiks kiekvieno skonį. Kiekvienais metais, dalyviai nenustodami stebina parodos lankytojus naujausiomis automobilių mados tendencijomis ir išradingumu. Tad nieko nelaukę pasižvalgykime po 2013 metų „Osaka Auto Messe“ parodą.
Pradėkime nuo visų numylėtinio „Toyota GT86" modelio. Rodos dar neatslūgo šių automobilių tobulinimo banga, tačiau visame pasaulyje modelio fanai vos tik nusipirkę šią mašiną, pradeda „GT86" įvairiai modifikuoti. Ši paroda yra stipri motyvacija jos dalyviams sugalvoti ką nors unikalaus, ypač jeigu turi „GT86" modelį. O štai šioje parodoje, be privačių tiuningo kompanijų patobulintų automobilių, galima sutikti ir „TRD GT86" ( Toyota Racing Development) versiją, kuri yra skirta ne tik lenktynėms, bet ir įprasto naudojimo keliams.
Tie kas jau yra girdėję apie šią parodą žino, kad šioje vietoje suklestėjo „VIP" stiliaus automobiliai. 97-aisiais metais, čia susirinkę „VIP'ai" sužavėjo pasaulį ir visus užkrėtė šio stiliaus mada. Tai išsiaiškinus, nenuostabu, kad čia gausu „VIP" automobilių. Įdomus dalykas yra tai, kad šis stilius evoliucionuoja kartu su moderniomis, naujausiomis technologijomis, kurios yra pritaikomos kuriant dabartinius automobilius. Šie automobiliai dažnai nėra pirmos jaunystės, tačiau į juos pasižiūrėjus taip neatrodo. Futuristinis dizainas, ryškūs LED tipo žibintai, griežtos kėbulo linijos. Štai kuo dabartiniai „VIP'ai" skiriasi nuo tų, kurie čia buvo eksponuojami pačioje pradžioje prieš 16 metų. Be tradiciškai sutinkamų „Toyota", „Nissan", „Mazda", „Lexus" markės limuzinų, čia šmėžuoja ir vienas, kitas vokietis. Kaip ir pridera vokiečiams, jie santūresni negu kolegos iš Japonijos.
Paskutinės laidos „Mazda 929" - viena iš šio stiliaus pionierių, retas ir labai gražus Nors šis „Mazda" modelis yra sutinkamas ir Lietuvoje, tačiau nėra deramai įvertinamas.
Jaunimo labai pamėgti kompaktiniai („Kei car") vienatūriai, taip pat susilaukia „VIP" ir „Bosozuku" stiliaus akcentų, galima pamanyti, kad „VIP" limuzinais važinėja tėvai, kurių vaikai turi štai tokius automobilius. Na, bet kokiu atveju, tai gana simpatiškos „degtukų dėžutės".
Tęsiant kalbą apie „VIP" šeimos automobilius. Tai specialiai didelę šeimą turintiems automobilių entuziastams skirti automobiliai. Japonijoje ( tuo pačiu ir JAV) populiaru pritaikyti „VIP" stilių „Toyota Previa" ar „Honda Odyssey" modeliams. Natūraliai ir tuo pačiu itin agresyviai atrodantys „Odyssey", Osakos parodoje buvo sumaišomas su kosminiais erdvėlaiviais, o šiems savo išskirtinumu nenusileido ir „Toyota Previa" automobiliai.
Tekančios saulės šalyje populiarus yra ne tik kompaktiški („Kei car") vienatūriai , bet ir krovininis transportas. Dėl ekologijos ir ekonomijos sumetimų, daugelio pamėgti darbui skirti kompaktiniai krovininiai automobiliai nevengia būti išpuošti. Štai keli geri pavyzdžiai, kad darbui skirtas automobilis, taip pat gali būti gražus ir unikalus.
Žinoma, kokia automobilių paroda be „Volkswagen" markės. Liaudies automobilius buvo galima pamatyti net čia, tai dauguma naujų modelių. Įdomesni eksponatai buvo stilingi naujieji „Beetle", armija išpuoštų „Up" ir be galo iščiustytas, mums jau į kraują įaugęs, baltas antros kartos „Golf".
Ir pabaigai du, vaidmenis sumaišę modeliai, tai prabangus „VIP" stiliaus „Lexus", kuris panoro tapti sportiniu automobiliu ir sportiškoji „Nissan Silvia", kuri tapo elegantiška „VIP" gulbė
Nuotraukos - „StanceNation"
Viena įspūdingiausių, modifikuotų automobilių parodų Japonijoje, Osakos mieste vyksta jau 16-ąjį kartą. Jau šešiolika metų čia suvažiuoja patys įspūdingiausi, Japonijoje, modifikuoti automobiliai. Kasmet ši paroda sutraukia per 200 tūkstančių lankytojų ne tik iš Japonijos, bet ir iš kitų šalių.
O paganyti akis čia tikrai yra į ką, nes čia galima sutikti išdailintų automobilių, kurie atitiks kiekvieno skonį. Kiekvienais metais, dalyviai nenustodami stebina parodos lankytojus naujausiomis automobilių mados tendencijomis ir išradingumu. Tad nieko nelaukę pasižvalgykime po 2013 metų „Osaka Auto Messe“ parodą.
Pradėkime nuo visų numylėtinio „Toyota GT86" modelio. Rodos dar neatslūgo šių automobilių tobulinimo banga, tačiau visame pasaulyje modelio fanai vos tik nusipirkę šią mašiną, pradeda „GT86" įvairiai modifikuoti. Ši paroda yra stipri motyvacija jos dalyviams sugalvoti ką nors unikalaus, ypač jeigu turi „GT86" modelį. O štai šioje parodoje, be privačių tiuningo kompanijų patobulintų automobilių, galima sutikti ir „TRD GT86" ( Toyota Racing Development) versiją, kuri yra skirta ne tik lenktynėms, bet ir įprasto naudojimo keliams.
Tie kas jau yra girdėję apie šią parodą žino, kad šioje vietoje suklestėjo „VIP" stiliaus automobiliai. 97-aisiais metais, čia susirinkę „VIP'ai" sužavėjo pasaulį ir visus užkrėtė šio stiliaus mada. Tai išsiaiškinus, nenuostabu, kad čia gausu „VIP" automobilių. Įdomus dalykas yra tai, kad šis stilius evoliucionuoja kartu su moderniomis, naujausiomis technologijomis, kurios yra pritaikomos kuriant dabartinius automobilius. Šie automobiliai dažnai nėra pirmos jaunystės, tačiau į juos pasižiūrėjus taip neatrodo. Futuristinis dizainas, ryškūs LED tipo žibintai, griežtos kėbulo linijos. Štai kuo dabartiniai „VIP'ai" skiriasi nuo tų, kurie čia buvo eksponuojami pačioje pradžioje prieš 16 metų. Be tradiciškai sutinkamų „Toyota", „Nissan", „Mazda", „Lexus" markės limuzinų, čia šmėžuoja ir vienas, kitas vokietis. Kaip ir pridera vokiečiams, jie santūresni negu kolegos iš Japonijos.
Paskutinės laidos „Mazda 929" - viena iš šio stiliaus pionierių, retas ir labai gražus Nors šis „Mazda" modelis yra sutinkamas ir Lietuvoje, tačiau nėra deramai įvertinamas.
Jaunimo labai pamėgti kompaktiniai („Kei car") vienatūriai, taip pat susilaukia „VIP" ir „Bosozuku" stiliaus akcentų, galima pamanyti, kad „VIP" limuzinais važinėja tėvai, kurių vaikai turi štai tokius automobilius. Na, bet kokiu atveju, tai gana simpatiškos „degtukų dėžutės".
Tęsiant kalbą apie „VIP" šeimos automobilius. Tai specialiai didelę šeimą turintiems automobilių entuziastams skirti automobiliai. Japonijoje ( tuo pačiu ir JAV) populiaru pritaikyti „VIP" stilių „Toyota Previa" ar „Honda Odyssey" modeliams. Natūraliai ir tuo pačiu itin agresyviai atrodantys „Odyssey", Osakos parodoje buvo sumaišomas su kosminiais erdvėlaiviais, o šiems savo išskirtinumu nenusileido ir „Toyota Previa" automobiliai.
Tekančios saulės šalyje populiarus yra ne tik kompaktiški („Kei car") vienatūriai , bet ir krovininis transportas. Dėl ekologijos ir ekonomijos sumetimų, daugelio pamėgti darbui skirti kompaktiniai krovininiai automobiliai nevengia būti išpuošti. Štai keli geri pavyzdžiai, kad darbui skirtas automobilis, taip pat gali būti gražus ir unikalus.
Žinoma, kokia automobilių paroda be „Volkswagen" markės. Liaudies automobilius buvo galima pamatyti net čia, tai dauguma naujų modelių. Įdomesni eksponatai buvo stilingi naujieji „Beetle", armija išpuoštų „Up" ir be galo iščiustytas, mums jau į kraują įaugęs, baltas antros kartos „Golf".
Ir pabaigai du, vaidmenis sumaišę modeliai, tai prabangus „VIP" stiliaus „Lexus", kuris panoro tapti sportiniu automobiliu ir sportiškoji „Nissan Silvia", kuri tapo elegantiška „VIP" gulbė