Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Nissan“ kompanijos darbuotojai ne vieną kartą yra sakę, jog „GT-R“ gamybos procesas labai skiriasi nuo bet kurio kito „Nissan“ modelio. Prieš maždaug
vienerius metus jums parodėme kaip keturi, kruopštūs, aukščiausios kvalifikacijos inžinieriai atskiroje patalpoje surenka 6 cilindrų benzininį variklį, o dabar turėsime galimybę pamatyti kaip vyksta tolimesnis automobilio gamybos procesas.
Kiekvienas „Nissan GT-R“ automobilis gaminamas Točigi mieste esančioje gamykloje. Nuo Japonijos sostinės maždaug 100 kilometrų nutolusioje gamykloje surenkamas benzininis variklis, pavarų dėže ir kiti komponentai. Tik 5% įvairių detalių atkeliauja iš kitų kompanijų gamyklų.
„Nissan GT-R Nismo“ - pati kiečiausia ir tuo pačiu geidžiamiausia „GT-R“ modelio versija. Jis už standartinę modelio versiją yra maždaug 50 kilogramų lengvesnis, turi šiek tiek standesnę pakabą, galingesnį variklį, labiau kūną apgaubiančias sėdynes ir kas be ko - didesnę kainą. Bent jau anapus Atlanto, ribotos laidos „GT-R Nismo“ kainuoja 150 tūkst. dolerių arba maždaug 132 tūkst. eurų.
Tad turėdami progą, pasižiūrėkime kaip kruopštumu pasižymintys japonai gamina „Nissan GT-R Nismo“.
„Nissan“ kompanijos darbuotojai ne vieną kartą yra sakę, jog „GT-R“ gamybos procesas labai skiriasi nuo bet kurio kito „Nissan“ modelio. Prieš maždaug
vienerius metus jums parodėme kaip keturi, kruopštūs, aukščiausios kvalifikacijos inžinieriai atskiroje patalpoje surenka 6 cilindrų benzininį variklį, o dabar turėsime galimybę pamatyti kaip vyksta tolimesnis automobilio gamybos procesas.
Kiekvienas „Nissan GT-R“ automobilis gaminamas Točigi mieste esančioje gamykloje. Nuo Japonijos sostinės maždaug 100 kilometrų nutolusioje gamykloje surenkamas benzininis variklis, pavarų dėže ir kiti komponentai. Tik 5% įvairių detalių atkeliauja iš kitų kompanijų gamyklų.
„Nissan GT-R Nismo“ - pati kiečiausia ir tuo pačiu geidžiamiausia „GT-R“ modelio versija. Jis už standartinę modelio versiją yra maždaug 50 kilogramų lengvesnis, turi šiek tiek standesnę pakabą, galingesnį variklį, labiau kūną apgaubiančias sėdynes ir kas be ko - didesnę kainą. Bent jau anapus Atlanto, ribotos laidos „GT-R Nismo“ kainuoja 150 tūkst. dolerių arba maždaug 132 tūkst. eurų.
Tad turėdami progą, pasižiūrėkime kaip kruopštumu pasižymintys japonai gamina „Nissan GT-R Nismo“.