• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Chevrolet Corvette“ galbūt yra pats populiariausias sportiškas automobilis iš Jungtinių Valstijų, tačiau brutaliausio amerikietiško automobilio titulas be jokios konkurencijos atitektų „Dodge Viper“. 
Klasikinės komponuotės kupė buvo sukurtas vadovaujantis senosiomis taisyklėmis. Taip, naujos kartos modelis gavo elektroninę stabilumo sistemą, keletą oro pagalvių, tačiau priekyje vis dar yra 10 cilindrų benzininis agregatas, pavaros perjungiamos ne su automatine, bet su mechanine pavarų dėže, o išmetimo vamzdžiai yra sumontuoti ne gale, o šonuose.

„Chevrolet Corvette“ galbūt yra pats populiariausias sportiškas automobilis iš Jungtinių Valstijų, tačiau brutaliausio amerikietiško automobilio titulas be jokios konkurencijos atitektų „Dodge Viper“. 
Klasikinės komponuotės kupė buvo sukurtas vadovaujantis senosiomis taisyklėmis. Taip, naujos kartos modelis gavo elektroninę stabilumo sistemą, keletą oro pagalvių, tačiau priekyje vis dar yra 10 cilindrų benzininis agregatas, pavaros perjungiamos ne su automatine, bet su mechanine pavarų dėže, o išmetimo vamzdžiai yra sumontuoti ne gale, o šonuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

17315341899_3969d41e1c_k


Nors „Dodge“ inžinierius labai norėtume pagirti už atsidavimą tikrosioms automanų vertybėms, tačiau „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovams reikėtų papriekaištauti. Kadangi „Dodge Viper“ galima įsigyti tik Šiaurės Amerikoje, šio automobilio gamybos apimtys yra labai mažos. Vienu metu „Fiat-Chrysler“ koncernas netgi buvo sustabdęs šio modelio gamybą.
Vis dėlto, reikalai pagerėjo, kai „Dodge“ nusprendė sumažinti „Viper“ kainą ir pristatė keletą naujų versijų, kurios yra lengvesnės, turi galingesnį variklį ir riaumoja taip garsiai, jog sugebėtų pažadinti visus Jūsų kaimynus.
Šiandien į „Dodge Viper“ pasižiūrėsime kitu kampu. Visi draugiškai galėsime užmesti akį į „Dodge Viper“ gamybos procesą.

REKLAMA

17315433879_4a23aadbd1_k


Nuo ko pradėti? Pradėkime ne nuo pradžių. Štai kokį vaizdą kiekvieną dieną mato „Dodge“ gamykloje dirbantys specialistai.

16881601783_1a9a8d1ae2_k


Štai kaip atrodo priekinės panelės punktas. Prie jo dirbantis specialistas turi su roboto pagalba preciziškai sumontuoti priekinę panelę ir įsitikinti, jog ji laikosi tvirtai. Per dieną šiame punkte dirbantis specialistas sumontuoja maždaug 4 - 5 paneles.

REKLAMA
REKLAMA

17501873275_a309ee31d5_k


Amortizatoriai ir stabdžių diskai taip pat yra labai svarbūs.

16881581453_d45e20a863_k


Nereikėtų pamiršti ir kėbulo detalių. Štai šiame kambaryje sudedamos visos „Dodge Viper“ kėbulo detalės. Pradedant priekiniu buferiu ir baigiant stogu.

17313995048_c3daa19a6f_k


17313996118_5e3be445de_k


Kol kas, automobilis dar nėra pasiruošęs išvažiuoti iš gamyklos.

17313709518_1f3df84fb1_k


Kas tai? Gamyklos darbuotojai savo rankose turėdami surinktą „Dodge Viper“ važiuoklę, turi praeiti keletą bandymų. Jie išbando variklį, stabdžių sistemos darbą. Bandydami šį automobilį, inžinieriai pasiekia 130 km/val. greitį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


O ką daro šie robotai? Šie robotai tikrina automobilio surinkimo kokybę. Jeigu robotai aptinka bent vieną neatitikimą, automobilis privalo sugrįžti atgal.



Dar vienas simuliatorius.



Pagaminti vieną modelį užtrunka ne kelias minutes, bet kelias valandas, o tiksliau - 8 darbo valandas. Kadangi kiekvienas „Dodge Viper“ surenkamas rankomis, o ne robotų pagalba, nereikėtų stebėtis, jog pagamintų automobilių skaičius yra toks mažas, o jo kaina yra šiek tiek didesnė nei konkurentų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų