Vienas retesnių pasaulio automobilių - „Avions Voisin C11“. Ironiška, nes „Voisin C11“ buvo populiariausias „Avions“ kompanijos automobilis, kurį priekį varė šešių cilindrų benzininis variklis. Šis „Voisin C11“ modelis iš kitų išsiskiria tuo, jog šio automobilio durys buvo padengtos medvilne.
Sekantis eksponatas - vokiškas limuzinas - „Mercedes Benz 200 Pullman“ su ribotos laidos kėbulo tipu, kuris buvo vadinamas „Laudaulet“.
Vokiškas automobilis buvo komplektuojamas su 6 cilindrų, vos 40 arklio galių išvystančiu motoru, kuris pagal šiuolaikinius standartus būtų montuojamas tik į skalbimo mašinas.
Pirmosios kartos „Chevrolet Corvette“ - tikra retenybė ne tik Rusijoje, bet ir visoje Europoje. Juoda spalva nudažytas egzempliorius buvo pagamintas 1959 metais ir kadaise priklausė lenktynininkui Zechariah Arkusui.
Legendinis modelis - „Mercedes Benz 300SL“. Pasibaigus antrajam pasauliniam karui, tai buvo pirmasis „Mercedes Benz“ sportiškas modelis. „300 SL“ neoficialiai vadinamas pirmuoju super-automobiliu pasaulyje!
Rusiškame automobilių muziejuje netrūko ir britiškų mašinų. Vienas iš jų - „Austin Healey 100 S“, kuris pro gamyklos duris išriedėjo 1955 metais. „S“ versija pasižymėjo tuo, jog turėjo 132 arklio galias išvystantį motorą.
Palyginus su standartiniu „Austin Healey 100“, „S“ raide pažymėtas modelis buvo beveik 200 kilogramų lengvesnis. Automobiliui, kuris nesvėrė net 1000 kilogramų, galite tik įsivaizduoti kaip 200 kilogramų lengvesnis „Austin Healey“ sugeba atletiškai įveikti posūkius.
Vienas įspūdingiausių muziejaus eksponatų - „Mercedes Benz 540K Special Roadster“. Milijonus eurų kainuojantis kabrioletas buvo labai mėgstamas įvairių šalių diktatorių. Vieną iš 28 pagamintų modelių kadaise turėjo Hitleris.
Automobilių kolekcionierių svajonė - „Horch 830 BL“. Šis automobilis turi Karlo Bauro pagamintą kėbulą, septynias sėdimas vietas ir buvo laikomas vienu prabangiausiu to meto automobiliu.
Nuo 1933 iki 1940 metų „Horch“ pagamino maždaug šimtą „830 BL“ važiuoklių, kurios buvo aprengtos skirtingos išvaizdos kėbulais.
Muziejaus centre - 1963 metų gamybos „Ferrari 250 GT Lusso Berlinetta“. 1962 metais Paryžiaus automobilių parodoje pristatytas modelis buvo komplektuojamas su „250 GTO Tipo“ varikliu.
2+2 tipo itališkas kupė šiuo metu taip pat labai mėgstamas automobilių kolekcionierių ir įvairiuose aukcionuose būna parduodamas ne už vieną milijoną eurų.
„Alfa Romeo“ nebuvo vienintelis gamintojas, kuris pasibaigus antrajam pasauliniam karui stengėsi atsistoti ant kojų ir susigrąžinti prarastą šlovę. Kaip bebūtų keista, tačiau „6C2500“ pirmą kartą buvo pristatytas dar prieš prasidedant antrajam pasauliniam karui, tačiau pro „Alfa Romeo“ gamyklos vartus šis modelis pradėjo riedėti žymiai vėliau.
Tai tik keletas iš gausybės automobilių, kurie buvo demonstruojami uždarytame Muziejuje. Vis dėlto, šiuolaikinių technologijų dėka, kiekvienas iš mūsų galime pasivaikščioti po šį muziejų pasinaudoję savo kompiuteriu. Spauskite ant šios
nuorodos ir linkime smagios ekskursijos.