• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių muziejai skirti tam, jog į juos atėję žmonės galėtų pamatyti retai gatvėje sutinkamus, ribotos laidos, egzotiškus automobilius. Tačiau „Autoville“ vardu pavadintas automobilių muziejus net nespėjo tinkamai įsivažiuoti, kol jis buvo priverstas uždaryti duris ir iš patalpos išvaryti milijonus kainuojančius automobilius.
Net per du aukštus išsidėsčiusioje kolekcijoje  buvo galima išvysti 41-ą, skirtingo laikotarpio automobilį. Nors įvairiuose muziejuose netrūksta įvairių automobilių, tačiau Maskvoje buvęs muziejus labiau primena didžiulę privačią kolekciją, o ne visuomenei atvirą muziejų.

Automobilių muziejai skirti tam, jog į juos atėję žmonės galėtų pamatyti retai gatvėje sutinkamus, ribotos laidos, egzotiškus automobilius. Tačiau „Autoville“ vardu pavadintas automobilių muziejus net nespėjo tinkamai įsivažiuoti, kol jis buvo priverstas uždaryti duris ir iš patalpos išvaryti milijonus kainuojančius automobilius.
Net per du aukštus išsidėsčiusioje kolekcijoje  buvo galima išvysti 41-ą, skirtingo laikotarpio automobilį. Nors įvairiuose muziejuose netrūksta įvairių automobilių, tačiau Maskvoje buvęs muziejus labiau primena didžiulę privačią kolekciją, o ne visuomenei atvirą muziejų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1_page


Vienas retesnių pasaulio automobilių - „Avions Voisin C11“. Ironiška, nes „Voisin C11“ buvo populiariausias „Avions“ kompanijos automobilis, kurį  priekį varė šešių cilindrų benzininis variklis. Šis „Voisin C11“ modelis iš kitų išsiskiria tuo, jog šio automobilio durys buvo padengtos medvilne.

REKLAMA

3_page


Sekantis eksponatas - vokiškas limuzinas - „Mercedes Benz 200 Pullman“ su ribotos laidos kėbulo tipu, kuris buvo vadinamas „Laudaulet“.
Vokiškas automobilis buvo komplektuojamas su 6 cilindrų, vos 40 arklio galių išvystančiu motoru, kuris pagal šiuolaikinius standartus būtų montuojamas tik į skalbimo mašinas.

4_page


Pirmosios kartos „Chevrolet Corvette“ - tikra retenybė ne tik Rusijoje, bet ir visoje Europoje. Juoda spalva nudažytas egzempliorius buvo pagamintas 1959 metais ir kadaise priklausė lenktynininkui Zechariah Arkusui.

REKLAMA
REKLAMA

5_page


Legendinis modelis - „Mercedes Benz 300SL“. Pasibaigus antrajam pasauliniam karui, tai buvo pirmasis „Mercedes Benz“ sportiškas modelis. „300 SL“ neoficialiai vadinamas pirmuoju super-automobiliu pasaulyje!

6_page


Rusiškame automobilių muziejuje netrūko ir britiškų mašinų. Vienas iš jų - „Austin Healey 100 S“, kuris pro gamyklos duris išriedėjo 1955 metais. „S“ versija pasižymėjo tuo, jog turėjo 132 arklio galias išvystantį motorą.
Palyginus su standartiniu „Austin Healey 100“, „S“ raide pažymėtas modelis buvo beveik 200 kilogramų lengvesnis. Automobiliui, kuris nesvėrė net 1000 kilogramų, galite tik įsivaizduoti kaip 200 kilogramų lengvesnis „Austin Healey“ sugeba atletiškai įveikti posūkius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

9_page


Vienas įspūdingiausių muziejaus eksponatų - „Mercedes Benz 540K Special Roadster“. Milijonus eurų kainuojantis kabrioletas buvo labai mėgstamas įvairių šalių diktatorių. Vieną iš 28 pagamintų modelių kadaise turėjo Hitleris.

10_page


Automobilių kolekcionierių svajonė - „Horch 830 BL“. Šis automobilis turi Karlo Bauro pagamintą kėbulą, septynias sėdimas vietas ir buvo laikomas vienu prabangiausiu to meto automobiliu.
Nuo 1933 iki 1940 metų „Horch“ pagamino maždaug šimtą „830 BL“ važiuoklių, kurios buvo aprengtos skirtingos išvaizdos kėbulais.

REKLAMA

11_page


Muziejaus centre - 1963 metų gamybos „Ferrari 250 GT Lusso Berlinetta“. 1962 metais Paryžiaus automobilių parodoje pristatytas modelis buvo komplektuojamas su „250 GTO Tipo“ varikliu.
2+2 tipo itališkas kupė šiuo metu taip pat labai mėgstamas automobilių kolekcionierių ir įvairiuose aukcionuose būna parduodamas ne už vieną milijoną eurų.

REKLAMA

13_page


„Alfa Romeo“ nebuvo vienintelis gamintojas, kuris pasibaigus antrajam pasauliniam karui stengėsi atsistoti ant kojų ir susigrąžinti prarastą šlovę. Kaip bebūtų keista, tačiau „6C2500“ pirmą kartą buvo pristatytas dar prieš prasidedant antrajam pasauliniam karui, tačiau pro „Alfa Romeo“ gamyklos vartus šis modelis pradėjo riedėti žymiai vėliau.

15_page


Tai tik keletas iš gausybės automobilių, kurie buvo demonstruojami uždarytame Muziejuje. Vis dėlto, šiuolaikinių technologijų dėka, kiekvienas iš mūsų galime pasivaikščioti po šį muziejų pasinaudoję savo kompiuteriu. Spauskite ant šios
nuorodos ir linkime smagios ekskursijos.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų