„Nors rinkodaros ir reklamos pranašai skelbia, kad leidybos verslas miręs, nesiruošiame lengvai pasiduoti ir stengiamės išnaudoti visus įmanomus Lietuvoje atsiperkančius technologinius sprendimus. 3D idėja nėra nauja savaime, bet Lietuvoje mados žurnalai dar nesiryžo jos panaudoti. Kodėl ne, pamaniau, ir nusprendžiau skaitytojams padovanoti ne plokščią, o 3D vaizdą. Specialiai darėme net kelias fotosesijas, kurios atsiskleidžia visai kitaip per mėlynai-raudoną prizmę. Be to, reklamdaviai gavo puikią galimybę savo reklaminius maketus adaptuoti 3D vaizdui, ko taip pat leidybos rinka dar nebuvo pasiūliusi,“ – sakė žurnalo redaktorė Aušra Kurtkutė.
Prie žurnalo pridedami ir 3D akiniai. Primename, kad vaizdas geriausiai atsiskleidžia, kai kairė akis – raudonu stiklu.