„SEB banko kuriami robotai yra nepakeičiami ten, kur visiškas automatizavimas šiuo metu yra neįmanomas ar ekonomiškai nepagrįstas. Robotai atkartoja žmogaus atliekamus veiksmus pagal tuos pačius procesus, kuriuos atlieka darbuotojai. Šiandien, praėjus dvejiems su puse metų po starto, esame robotizavę 40 procesų ir sutaupę daugiau kaip 20 darbuotojų etatams prilygstančio darbo laiko.
Užuot skyrę šį laiką monotiniškoms užduotims, kolegos gali pasinerti į įdomius, įkvepiančius, motyvuojančius ir daugiau pridėtinės vertės sukuriančius darbus“, – pranešime cituojamas SEB banko prezidento pavaduotojas, Pagalbos verslui tarnybos ir finansų direktorius Aivaras Čičelis.
SEB banke Lietuvoje šiuo metu jau robotizuota 10 procesų. Aštuoni robotai darbuojasi operacijų srityje. Čia jie atlieka mokėjimo operacijas, rūšiuoja dokumentus, įveda ir sutikrina duomenis sistemose. Lizingo departamente įdarbintas robotas įkelia pasirašytus dokumentus į banko sistemą ir tvirtina sutartis. Naujausias robotas neseniai pradėjo darbą banko Dalykinių santykių stebėsenos departamente.
„Neseniai mūsų dalykinių santykių stebėsenos darbuotojų komandą papildė robotas, kurio užduotis atlikti informacijos paiešką internete ir parengti atitinkamas ataskaitas. Tai specifinės, monotoniškos užduotys. Kai jas perėmė robotas, darbuotojai gali daugiau dėmesio skirti įdomioms ir daugiau kompetencijos reikalaujančioms užduotims, pavyzdžiui, duomenų analizei ir bendravimui su klientais“, – sako SEB banko Dalykinių santykių stebėsenos departamento direktorė Valentina Remeikienė.
Robotikos specialistų komanda SEB Baltijos šalyse buvo suburta 2018 metais ir per dvejus metus sukūrė daugiau negu 35 robotus specifiniams procesams automatizuoti. Iš viso tarptautinėje SEB grupėje įvairias užduotis atlieka daugiau negu 250 įvairių robotų.