• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Google“ užpatentavo technologiją, leidžiančią TV žiūrovui pasirinkti, kiek jis nori matyti reklamos per televizorių.

REKLAMA
REKLAMA

Spalio 5 dieną JAV patentų biuras išdavė patentą technologijai, pavadintai  „Targeted Video Advertising“.

REKLAMA

Sistema leis vartotojui pasirinkti, kiek reklamos jis pasiruošęs žiūrėti per televiziją.

Žiūrovas gali pasirinkti vieną iš kelių variantų – visiškai atsisakyti reklamos filmo ar laidos metu, sumokėjus už tai 2 dolerius, sumažinti reklamos kiekį, dalyvaujant reklamos užsakovo apklausoje, arba pasirinkti patogų laiką ir peržiūrėti daugybę reklaminių klipų iškart.

REKLAMA
REKLAMA

„Google“ atstovai teigia, kad tai padės suderinti reklamos užsakovo ir žiūrovo interesus. Reklamos užsakovas gali tikėtis, kad žiūrovas žiūrės jo reklaminius klipus įdėmiau, o žiūrovas gali valdyti reklamos kiekį.

Manoma, kad šią technologiją bendrovė panaudos savo paslaugoje „Google TV“ , kuri buvo anonsuota šių metų gegužės mėnesį. Spalio 4 dieną „Google“ paleido projekto tinklalapį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų