Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pikapų paskirtis yra tiesiog darbinė - jokių kitų kompromisų, nes tai – darbinis arklys. Tačiau tai tobulintojams nė motais, juk kai kurie pakvaišėliai tiuninguoja ir traktorius, todėl stipriai patobulintas pikapas jau nebėra dyvai.
Amerikoje parduodamas ne šiaip sau klasikinis, 1941 metų „Chevrolet Pickup“, kuris susilaukė ryškaus žiurkių kulto prisilietimo. Automobilio išvaizda tapo neatpažįstama ir išskirtinė, o daug kur panaudoti skoningi sprendimai, būdingi „rat rod“ stiliaus projektams.
Tačiau tai dar ne viskas. Po senučiu kėbulu slepiasi 1970 metų „Cadillac“ važiuoklė, įskaitant automatinę greičių dėžę ir variklį. Tik variklis atsidūrė ne po kapotu, bet galinėje dalyje. Taip, būtent ten, kur jo projektuotojai norėjo vežti krovinius. Sprendimas tikrai nepraktiškas, tačiau įspūdingas, o tai svarbiausia.
Ir kokia kaina už šį traukos centrą? Vos 13 tūkstančių litų. Skamba visai neblogai, įvertinus kiek darbo buvo įdėta siekiant sukurti šį išskirtinį pikapą.
Skelbimo nuoroda
Pikapų paskirtis yra tiesiog darbinė - jokių kitų kompromisų, nes tai – darbinis arklys. Tačiau tai tobulintojams nė motais, juk kai kurie pakvaišėliai tiuninguoja ir traktorius, todėl stipriai patobulintas pikapas jau nebėra dyvai.
Amerikoje parduodamas ne šiaip sau klasikinis, 1941 metų „Chevrolet Pickup“, kuris susilaukė ryškaus žiurkių kulto prisilietimo. Automobilio išvaizda tapo neatpažįstama ir išskirtinė, o daug kur panaudoti skoningi sprendimai, būdingi „rat rod“ stiliaus projektams.
Tačiau tai dar ne viskas. Po senučiu kėbulu slepiasi 1970 metų „Cadillac“ važiuoklė, įskaitant automatinę greičių dėžę ir variklį. Tik variklis atsidūrė ne po kapotu, bet galinėje dalyje. Taip, būtent ten, kur jo projektuotojai norėjo vežti krovinius. Sprendimas tikrai nepraktiškas, tačiau įspūdingas, o tai svarbiausia.
Ir kokia kaina už šį traukos centrą? Vos 13 tūkstančių litų. Skamba visai neblogai, įvertinus kiek darbo buvo įdėta siekiant sukurti šį išskirtinį pikapą.
Skelbimo nuoroda