• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iššūkių nebijančioms moterims kuriančio prekės ženklo „MAX&Co“ parduotuvėje siautė naujo sezono uraganas.

40

Iššūkių nebijančioms moterims kuriančio prekės ženklo „MAX&Co“ parduotuvėje siautė naujo sezono uraganas.

REKLAMA

Rudenį drabužių kūrėjai pasitinka su ryškia Barbadoso vyšnių raudona ir oranžinėmis spalvomis. Būtent jos šį ketvirtadienio vakarą buvo pagrindinis prekybos centre „Panorama“ esančios itališkų drabužių parduotuvės akcentas, rašo pranešime spaudai.

Naujos kolekcijos pristatymas čia atviliojo išskirtinį drabužių stiliaus pojūtį turinčias žinomas moteris - Agnę Gylytę, Redą Mickevičiūtę, Tatjaną Lavrinovič, Gabiją Varnaitę ir dar daug kitų. Grojant didžėjei Aistei Reginai, vakarui dirigavo laidų vedėja Ieva Stasiulevičiūtė.

Modernumu, meile energingoms spalvoms bei žaismingu požiūriu į stilių išsiskiriantis prekės ženklas traukia aktyvias, ambicingas moteris, vertinančias drabužių kokybę ir kuriančias savo asmeninį stilių.

REKLAMA
REKLAMA

Mat kiekvienos kolekcijos drabužiai yra lengvai suderinami tarpusavyje. Kiekvienas audinys yra sukurtas vadovaujantis itališko Ben Vestire požiūrio, kurį apibrėžia kokybiškos medžiagos, kruopštus pasiuvimas ir dėmesys detalėms.

REKLAMA

Šį rudenį kolekcija pasitinka visiškai nauju įvaizdžiu, įkvėptu natūralios gamtos, drąsių ir netikėtų spalvų. Iš pamėgtų pastelinių atspalvių išsiskiria ryški Barbadoso vyšnių raudona bei oranžinė spalvos. Kolekcijoje gausu klasikos ir sportinio įvaizdžio derinių.

Pavyzdžiui, „Made Thought“ studijoje Londone sukurti logotipu „Logo“ puošti medvilniniai marškinėliai puikiai derės tiek prie džinsų, tiek prie kostiumėlio.

Greitą gyvenimo tempą gyvenanti moteris savo batų lentynoje tiesiog privalo turėti stilingus sportbačius, tad kodėl neišsirinkus linijos Oya. Šis pavadinimas kilęs iš Afrikos vėjo deivės, moterų saugotojos vardo.

Su nauju sezonu „Max Mara“ mados namų grupei priklausanti drabužių linija grįžta žymiai pasikeitusi, bet jos pagrindinė misija, prasidėjusi jau 1986-ųjų, išlieka ta pati – padėti moterims jaustis neįveikiamoms ir nebijoti naujų iššūkių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų