• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Žmonės ne vienerius metus bando automobilį priversti universaliu daiktu. Vieni stengiasi šiam išradimui prikabinti sparnus, kiti nori jį paversti naktiniu klubu. Tačiau iki šiol, žmonės labiausiai nori automobilį priversti plaukiojančia valtimi.
Transporto priemonės sugebančios plaukti vandens paviršiumi nėra naujiena. Pirmojo ir antrojo pasaulinio karo metu, britai ir amerikiečiai investavo nemažai pinigų į tokių transporto priemonių kūrimą, tačiau keletas gabių specialistų iš Sovietų Sąjungos atrodo sugebėjo juos „perspjauti“.

Žmonės ne vienerius metus bando automobilį priversti universaliu daiktu. Vieni stengiasi šiam išradimui prikabinti sparnus, kiti nori jį paversti naktiniu klubu. Tačiau iki šiol, žmonės labiausiai nori automobilį priversti plaukiojančia valtimi.
Transporto priemonės sugebančios plaukti vandens paviršiumi nėra naujiena. Pirmojo ir antrojo pasaulinio karo metu, britai ir amerikiečiai investavo nemažai pinigų į tokių transporto priemonių kūrimą, tačiau keletas gabių specialistų iš Sovietų Sąjungos atrodo sugebėjo juos „perspjauti“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Prasidėjus šaltajam karui tarp Jungtinių Amerikos Valstijų ir Rusijos, Sovietų Sąjungos vadovybė nusprendė milžiniškas pinigų sumas investuoti ne tik į karinės technikos pirkimą, bet ir įdomių transporto priemonių kūrimą. Po to, kai Sovietų Sąjungos kosmonautai pradėjo dažniau lankytis už Žemės ribų, kosminės programos vadovai nusprendė sukurti specialią transporto priemonę, kuri padėtų į žemę sugrįžusius kosmonautus saugiai parvežti namo. Kadangi daugelis kosmonautų nusileisdavo apleistose vietose, kuriose nėra kelių, reikėjo visiškai kitokios transporto priemonės negu reikėjo iki šiol
Sunkiosios technikos gamintoja ZIL buvo pirmoji pasiūliusi problemos sprendimo būdą. Šios kompanijos specialistai į vieną transporto priemonę sujungė dvi.

REKLAMA

ruuvi-zil-lavalla


Inžinieriai kaip platformą pasiėmė 6x6 tipo važiuoklę, o ant galinės važiuoklės dalies uždėjo mažyti kranelį su šiek tiek patobulinta valtimi. Transporteris su „valtimi“ svėrė 3.5 tonos, turėjo 150 arklio galių išvystantį dyzelinį motorą, kuris padėdavo šiai mašinai pasiekti 80 km/val. maksimalų greitį.
Kitaip negu kitos amfibijos, ZIL 29061 buvo truputėlį kitoks Sovietų Sąjungos kūrinys. Kai kelias tiesiog pradingdavo, kelių žmonių komanda nuo platformos nukeldavo gausiai patobulint „valtį“, įlipdavo į ją ir tęsdavo savo kelionę toliau.
Tiesa, dar prieš pasirodant šiam ZIL 29061, panašaus tipo amfibiją buvo sukūrę amerikiečiai. 1929 metais Ford pademonstravo Snow Machine konceptą, kuris naudoja panašaus tipo mechanizmą.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų