Tačiau Estijoje esanti žiedinių lenktynių citadelė turi ir keletą kitų itin svarbių privalumų. Visų pirma „Audru24ring“ yra pati saugiausia Baltijos šalių trasa, todėl čia su mažiausia rizika galima priartėti prie automobilio ( merginos važiuoja „VW Golf GTI TCR“ bolidu) ir piloto galimybių ribos. Šįkart Indrė su Ernesta būtent taip ir padarė, todėl testų pabaigoje turėjo progos pasidžiaugti rezultatais, iš esmės prilygstančiais tiems, kuriuos čia veža geriausi sportininkai vyrai.
„Kita vertus, maksimalus tempas nebuvo mūsų prioritetas „Audru24ring“ trasoje – labiau rūpėjo inventorizuoti visų reguliuojamų automobilio sistemų nustatymus, nuo aerodinaminių elementų ir stabdžių balanso iki sėdynės pozicijos prie vairo. Gera žinia ta, kad praėjusiais metais išgryninti sprendimai ir Ernestai, ir man idealiai tinka“, – pasidžiaugė Indrė.
Merginos per dvi dienas „Audru24ring“ trasoje turėjo galimybę startuoti po keturis kartus maždaug 30 minučių trukmės sesijose, po kurių sėsdavo analizuoti telemetrijos duomenų ir ieškoti didesnio greičio rezervų. „GSR Motorsport“ komandos inžinieriai Rokas Steponavičius, Karolis Gedgaudas, Vidas Černiauskas, Mantas Kulvinskas ir Rytis Dagilis kiekvienos pertraukos metu pateikdavo detalią ataskaitą, kurioje trasos vietoje kaip derėtų koreguoti vairuotojiškus sprendimus: kada generuoti didesnį slėgį stabdžių sistemoje pradinėje stabdymo fazėje, kuriame posūkyje stengtis išlaikyti tolygų akseleravimą ir t.t.
„Matematikos žiedinėse lenktynėse yra gerokai daugiau, nei gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Kol kas galim tik pasidžiaugti, kad visus svarbiausius uždavinius pavyksta spręsti sėkmingai, o tempas trasoje artimas tokiam, kokiu važiuojančios vyrų komandos laimi lenktynes“, – testus Estijoje apibendrino I. Senkutė-Gedgaudienė.
Pirmasis iš numatytų keturių 2019-ųjų „NEZ 6H“ ištvermės lenktynių čempionato etapų Rygoje vyks gegužės 10-12 dienomis.