Kad moterys puikiai vairuoja itin sėkmingai praėjusiais metais įrodė abi naujai kuriamos #SpeedSistersLT komandos narės: Ernesta tapo Baltijos šalių žiedinių lenktynių 2018-ųjų čempione, o drauge su „GSR Motorsport“ komanda (tiksliau – drauge su kolega estu Mikk Maaten) vairuodami „VW Golf GTI TCR“ bolidą) triumfavo NEZ 6 valandų ištvermės lenktynėse. Indrė pernai iškovojo Baltijos šalių žiedinių lenktynių vicečempionės titulą.
Skirtingai nuo kai kurių pasipuikuoti titulais mėgstančių vyrų merginos pergales iškovojo itin aštrioje konkurencinėje kovoje (čia varžėsi 26 komandos iš 5 šalių), trasoje fiksuodamos pačius greičiausius rato laikus. T. y. lenkdamos analogiško pajėgumo automobilius vairuojančius vyrus.
Tokie rezultatai stebina tik iki tos akimirkos, kai pradedi atidžiau nagrinėti jų pasiruošimo startams ypatumus. Ernesta profesionaliai lenktyniauja jau daugiau nei 10 metų (pirmą kartą Lietuvos ir Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempione ji tapo dar 2009-aisiais), yra išbandžiusi jėgas keliose europinėse „žiedo“ serijose bei pavyzdingai vadovauja visai „GSR Motorsport“ komandai. Indrė automobilių greituminio slalomo varžybose pradėjo sulaukusi 16 metų, o pirmą kartą ant aukščiausio garbės pakylos laiptelio užkopė 2014-aisiais, laimėjusi GSKL seriją. Keletą pastarųjų metų ji kiekvieną savaitę mažiausiai po trejetą kartų lieja prakaitą „Fitness for race“ treniruočių salėje bei „Simuliatorių akademijoje“. Ruoštis startams Indrei padeda ir geriausias Lietuvos automobilių sporto treneris Jonas Dereškevičius.
Šiais metais „NEZ 6H“ ištvermės lenktynėse #SpeedSistersLT komandos merginos startuos „VW Golf GTI TCR“ keturiuose etapuose Latvijoje, Estijoje bei Suomijoje.
Nors iki oficialaus 2019-ųjų žiedinių lenktynių sezono pradžios dar liko beveik pusantro mėnesio, būsimųjų Lietuvos, Baltijos šalių bei NEZ (North European Zone arba Šiaurės Europos Zonos) dalyvių garažuose pats pasirengimo darbų pikas.
Šis laikas kasmet pažeria spėlionių kas kokią nematytą techniką atvairuos į startą, kokius inžinerinius senų bolidų patobulinimus atliks komandų mechanikai, tačiau viena naujiena kelia iš tiesų išskirtinį susidomėjimą: apie sprendimą suvienyti jėgas paskelbė dvi greičiausios mūsų šalies pilotės – Ernesta Globytė ir Indrė Senkutė-Gedgaudienė. Merginos susibūrė į ištvermės lenktynių serijoje „NEZ 6H“ dalyvausiantį duetą #SpeedSistersLT. Tokios komandos šiuo metu nėra nei viename kitame Senojo žemyno krašte.
Tradiciškai automobilių lenktynės laikomos „vyrišku“ sportu, nors akivaizdu, kad norint suvaldyti bolidą nereikia kalno raumenų – svarbiausi dalykai, lemiantys greitį trasoje, vyksta pilotų galvose. Moterys čia niekuo nenusileidžia vyrams, visgi profesionaliai lenktyniaujančias damas galima suskaičiuoti ant pirštų. Antai per 68-erius „Formulės 1“ gyvavimo metus įvyko beveik 1000 „Grand Prix“ lenktynių, bet tarp jose startavusių beveik 900 vairuotojų, buvo viso labo dvi moterys. Paskutinį kartą dailiosios lyties atstovė prie F1 bolido vairo sėdėjo 1976 m.
Kita vertus, kad moterys gali trasoje lėkti taip pat nutrūktgalviškai kaip ir vyrai, įrodymų netrūksta. 1982-aisiais tik dėl nepalankiai susiklosčiusių aplinkybių Pasaulio ralio vicečempionės titulu turėjo tenkintis virtuoziškai „Audi Quattro“ vairavusi Michele Mouton. 2001-aisiais „Dakaro“ maratoną su „Mitsubishi Pajero“ visureigiu laimėjo Juta Kleinschmidt.
Nors iki oficialaus 2019-ųjų žiedinių lenktynių sezono pradžios dar liko beveik pusantro mėnesio, būsimųjų Lietuvos, Baltijos šalių bei NEZ (North European Zone arba Šiaurės Europos Zonos) dalyvių garažuose pats pasirengimo darbų pikas.
Šis laikas kasmet pažeria spėlionių kas kokią nematytą techniką atvairuos į startą, kokius inžinerinius senų bolidų patobulinimus atliks komandų mechanikai, tačiau viena naujiena kelia iš tiesų išskirtinį susidomėjimą: apie sprendimą suvienyti jėgas paskelbė dvi greičiausios mūsų šalies pilotės – Ernesta Globytė ir Indrė Senkutė-Gedgaudienė. Merginos susibūrė į ištvermės lenktynių serijoje „NEZ 6H“ dalyvausiantį duetą #SpeedSistersLT. Tokios komandos šiuo metu nėra nei viename kitame Senojo žemyno krašte.
Tradiciškai automobilių lenktynės laikomos „vyrišku“ sportu, nors akivaizdu, kad norint suvaldyti bolidą nereikia kalno raumenų – svarbiausi dalykai, lemiantys greitį trasoje, vyksta pilotų galvose. Moterys čia niekuo nenusileidžia vyrams, visgi profesionaliai lenktyniaujančias damas galima suskaičiuoti ant pirštų. Antai per 68-erius „Formulės 1“ gyvavimo metus įvyko beveik 1000 „Grand Prix“ lenktynių, bet tarp jose startavusių beveik 900 vairuotojų, buvo viso labo dvi moterys. Paskutinį kartą dailiosios lyties atstovė prie F1 bolido vairo sėdėjo 1976 m.
Kita vertus, kad moterys gali trasoje lėkti taip pat nutrūktgalviškai kaip ir vyrai, įrodymų netrūksta. 1982-aisiais tik dėl nepalankiai susiklosčiusių aplinkybių Pasaulio ralio vicečempionės titulu turėjo tenkintis virtuoziškai „Audi Quattro“ vairavusi Michele Mouton. 2001-aisiais „Dakaro“ maratoną su „Mitsubishi Pajero“ visureigiu laimėjo Juta Kleinschmidt.