Christian von Koenigsegg tėčio garbei pavadintas modelis buvo aprūpintas gerokai atnaujintu 5 litrų, 8 cilindrų varikliu, kuris dabar yra 5 kilogramais lengvesnis, gali įsisukti iki pat 8500 aps/min. ir skleidžia gerokai „riebesnį“ garsą.
Naujam varikliui kompaniją palaiko dvi, tikrai milžiniškos turbinos, kurių dėka V8 tipo variklis sugeba išvystyti 1262 arklio galias, naudodamas 95 rūšies benziną arba 1578 arklio galias ir 1499 Nm, jeigu į „Jesko“ degalų baką įpilsite ekologiškąjį biokurą. Akivaizdu, jog tai padarė pradžiuginsite ne tik aplinkosaugininkus.
Milžiniška variklio galia buvo suporuota su „Koenigsegg“ inžinierių sukurta 9 laipsnių, daugiasluoksnės sankabos pavarų dėže, kuri buvo sukurta specialiai šiam modeliui. Tai nėra tik truputėlį patobulintas, iš „Eolto“ prekybos centro įsigytas komponentas.
500 km/val. ribą bandantis pasiekti „Koenigsegg“ kūrinys buvo aprengtas ne vienu, bet keliais aerodinaminiais elementais, kurie visuomet stengiasi prispausti automobilį prie važiuojančios dalies. Pavyzdžiui, galinis spoileris, kuris gali keisti pasvyrimo kampą, važiuojant 250 km/val. greičiu sukuria 800 kilogramų prispaudžiamąją jėgą. Tai yra net 30 procentų daugiau negu įžymusis „„Koenigsegg One:1“.
Pasiautėti nusiteikę švedai ruošiasi pagaminti vos 125 „Jesko“ vienetus arba maždaug po 40 vienetų per metus. Bendrame automobilių pramonės kontekste – tai labai mažas skaičius. Vis dėlto, atsižvelgiant į „Koenigsegg“ dydį ir pajėgumus, gamintojas po truputėlį spartina gamybos tempus, mat „Koenigsegg“ pagamino vos 25 „Agera RS“ ir 80 „Regera“ vienetus.
„Koenigsegg“ sekančiais metais žada pristatyti dar vieną naują modelį. Šį kartą tai bus bendras „Koenigsegg“ ir „NEVS“ (Aha, tų pačių, kurie turėjo išgelbėti „Saab“) inžinierių darbas.