Naujajame „Mercedes-Benz GLC“ yra penki funkcijų aktyvavimo būdai. Pirmasis – didelis aukštos raiškos iki 12,3 colio įstrižainės lietimui jautrus ekranas. Antrasis, nepamainomas vairuojant, tai – specialūs ant vairo įrengti jungikliai, kuriais galima valdyti pagrindines funkcijas. Trečiasis, įmontuotas prieš porankį, tarsi nešiojamojo kompiuterio lietimui jautrus plotas. Kai kurias funkcijas galima valdyti ketvirtuoju būdu – gestais. O penktasis – itin universalus ir daugialypis sistemų valdymas balso komandomis. Vairuotojui užtenka pasakyti: „Hey, Mercedes“ ir nurodyti tam tikrą komandą, pavyzdžiui, „I‘m cold“ („Man šalta”), ir automobilio salono temperatūra bus pakelta.
Sistema MBUX nuolat mokosi ir įsimena vairuotojo balsą, dažniausiai jo sakomas komandas. Nėra konkrečių instrukcijų ar komandų sąrašo – sistema pripranta prie vairuotojo įpročių ir analizuoja jo tariamas frazes. Vidinės kameros dėka MBUX taip pat geba atskirti, kurio žmogaus – vairuotojo ar keleivio – ranka priartėjo prie lietimui jautraus ekrano, ir atvaizduoti jam aktualiausią informaciją.
Naujieji „Mercedes-Benz GLC“ debiutuoja su visų varančių ratų pavara 4MATIC ir penkiais skirtingos galios keturių cilindrų varikliais: trimis dyzeliniais bei dviem benzininiais. Pastarieji yra su hibridine 48 voltų įtampos sistema, leidžiančia išgauti daugiau galios bei kartu sumažinti degalų suvartojimą.
Benzininis „Mercedes-Benz GLC 200 4MATIC“ pasiekia 197 arklio galias ir 280 Nm sukimo momentą. Prireikus daugiau galingumo, benzininiam varikliui papildomus 150 Nm sukimo momento suteikia elektrinis variklis. Galingiausias gamoje „GLC 300 4MATIC“ pasiekia 258 AG bei 370 Nm sukimo momentą. Papildomus 150 Nm taip pat suteikia elektrinė jėgainė.
Gamintojos atstovai teigia, jog Vokietijoje 85 proc. klientų kaip vieną iš svarbiausių GLC savybių įvardija saugumą. Atsižvelgdami į tai, „GLC“ gavo milžinišką šūsnį įvairiausių technologijų.
Sistemos „Active Distance Assist DISTRONIC“ kamera stebi aplinką ir, jeigu automobilis prie stacionaraus ar itin lėtai judančio objekto artėja pernelyg greitai, o vairuotojas nereaguoja, stabdo autonomiškai. Tokios situacijos dažnai nutinka greitkeliuose – kruizo kontrolę įjungę vairuotojai gali pavėluoti stabdyti prieš eismo spūstį, o „Mercedes-Benz“ sistema apie ją sužino iš anksto dėl realiu laiku atnaujinamos navigacinės sistemos. Ji taip pat didina automobilio ekonomiškumą – nustačius važiavimo režimą ECO, automobilis gali riedėti su išjungtu vidaus degimo varikliu.
Automobilis su „Active Steer Assist“ gali autonomiškai persirikiuoti į kitą eismo juostą – vairuotojui užtenka tik palenkti posūkio svirtelę norima kryptimi. Aplinką stebinčios ir analizuojančios kameros įvertina, ar tokį manevrą daryti saugu, o vairas automatiškai pasukamas judant 80–180 km/val. greičiu. Eismo spūstyse važiuojant iki 60 km/val. greičiu sistema taip pat supranta, kada reikia suformuoti koridorių specialiųjų tarnybų automobiliams ir patraukia automobilį į šoną. Patekus į avariją, ji automatiškai atrakina dureles bei išsiunčia SOS signalą vietos pagalbos tarnybai.
„Mercedes-Benz“ diegiama „Active Speed Limit Assist“ navigacijos duomenis derina su kameros fiksuojamais vaizdais ir automatiškai pristabdo automobilį iki leistino greičio ribos. Papildomai montuojami parkavimo, manevravimo su priekaba, durelių atidarymo ir kiti asistentai.