Ženevos automobilių parodoje daugiausiai publikos dėmesio, be abejonės, sulaukia svarbiausias sezono naujienas pristatantys didieji koncernai. Visgi didžiuliame 110 tūkst. kvadratinių metrų ploto parodų komplekse jie nėra vieninteliai dalyviai. Šveicarijoje kasmet renkasi ir garsiausios automobilių modifikavimu užsiimančios kompanijos bei įvairiausių aksesuarų gamintojai. Dalies jų stendai yra pagrindinėse salėse, visai šalia didžiųjų kompanijų ekspozicijų, taigi natūralu kad savo publikos dėmesio dalies jie tai pat sulaukia.
Įdomiausi mums, savaime suprantama, yra modifikuoti sportiniai automobiliai ir nors išskirtinių projektų šiais metais Ženevoje nebuvo, paganyti akis profesionalaus perdarymo arba „tiuningo“ mėgėjai turėjo į ką. Populiariausiais modeliais modifikavimo darbams pastaraisiais metais tapo „McLaren MP4-12C“, „Mercedes-Benz SLS Roadster“ ir naujos kartos „Porsche 911 Carrera“. Pastarojo automobilių gamintojo sportiškas SUV „Cayenne“ toliau išlieka pastebimas kaip vienas iš dažniausiai ir efektingiausiai „tiuninguojamų“ modelių, tačiau panašu, kad šią poziciją artimiausiu metu perims stilingasis „Range Rover Evoque“.
Įspūdingų techninėmis charakteristikomis ir perdarymo mastais automobilių šiais metais taip pat netrūko. Santūrumu niekada nepasižymėję ir žodžio „kompromisas“ reikšmės nežinantys specialistai iš „Brabus“ pristatė „Mercedes-Benz“ C klasės kupė pagrindu sukurtą 800 AG galios „Bullit“. Drastiškų pasikeitimų nevengiantys „Porsche“ modifikavimo specialistai iš RUF pristatė publikai pirmąjį pasaulyje V8 tipo variklio varomą 911 kupė, pavadintą „RGT-8“. Vienu ryškiausių perdarytu automobiliu šiais metais tapo ryškiai oranžinis „Mansory“ parengtas „McLaren MP4-12C“. Anglies pluošto „dieta“ ir 62 AG padidinta variklio galia leidžia šiam modeliui išvystyti maksimalų 353 km/h greitį.