550 litrų dydžio ir penkias sėdimas vietas turintis visureigis bus aprūpintas naujo dizaino „Multi-Link“ tipo galine pakaba ir kelią skenuojančią kamerą. Kameros vaizdus apdorosiantis kompiuteris nuspės ar važiuojate lygiu kaip stiklas ar duobėtu keliu ir priklausomai nuo to keis amortizatorių veikimo parametrus. Važiuojant nelygiu keliu - amortizatoriai sugers visas duobes, tuo tarpu važiuojant lygiu keliu amortizatoriai veiks įprastu režimu.
Kaip ir daugelis „PSA“ koncerno kūrinių, naujasis „DS7 Crossback“ naudoja modulinę „EMP2“ platformą, tačiau ją inžinieriai šiek tiek modifikavo ir pritaikė savo reikmėms. Visureigyje panaudota struktūra tapo 25% standesnė - tai pagerina automobilio elgesį kelyje, jis tampa stabilesnis.
„DS“ atstovai giriasi, jog „DS7 Crossback“ interjeras pranoks visus modelio konkurentus. Automobilis turės dvigubus stiklus, naktinio matymo vaizdo kamerą, masažuojančias sėdynes ( vienas iš masažų režimų vadinsis „Cat Paw!“ ) ir labai, labai daug tikra oda padengtų detalių.
Variklių gama bus pakankamai plati, ją sudarys : 130, 180 ir 230 arklio galių išvystantys benzininiai motorai ir 130 bei 180 arklio galių išvystantys dyzeliniai motorai. Kompanijos planuose yra modelis ir su hibridine jėgaine, kuri bus pavadinta „E-Tense“ vardu.
„DS7 Crossback“ kainuos maždaug tiek pat kaip ir „Lexus NX“, „Audi Q5“, „Range Rover Evoque“ arba „BMW X3“.