Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
3 serijos ir 5 serijos „BMW“ yra patys populiariausi šio gamintojo modeliai. Per keletą dešimtmečių šie modeliai užsitarnavo daugelio automanų pagarbą, todėl nenuostabu, jog kiekviena modelio karta sulaukia žymiai didesnio dėmesio negu panašiai kainuojantys konkurentai. Ne išimtis bus ir Ženevoje pristatytas 5 serijos universalas.
Lietuvą neseniai pasiekęs 5 serijos „BMW“ sedanas dar tik pradeda žygį mūsų šalyje, tuo tarpu praktiškiausia modelio versija su universalo kėbulu atvyks šiek tiek vėliau, tad jeigu jūsų akiratyje talpus „Premium“ segmento universalas - neskubėkite ir palaukite kuomet Lietuvą pasieks 5 serijos „Touring“.
Pradėkime nuo svarbiausio dalyko - bagažinės talpos. Naujos kartos universale jis siekia 570 litrų arba 1700 litrų, jeigu nulenksite galines sėdynes. Automobilis gali pavežti 120 kilogramų arba 720 kilogramų svorį (nulenkus sėdynes). Bagažinės dangtį galima atidaryti dviem būdais - atidaryti tik bagažinės dangčio langą ar visą bagažinės dangtį.
5 serijos „Touring“ variklių gamą sudarys : 2,0 litrų, 4 cilindrų, 252 AG ir 350 Nm, 3,0 litrų, 6 cilindrų, 340 AG ir 450 Nm benzininiai motorai. Pastarasis jėgos agregatas gali būti komplektuojamas su galinių arba keturių varančiųjų ratų sistema.
Dyzelinių variklių gamoje bus : 2,0 litrų, 4 cilindrų, 190 AG ir 400 Nm arba 3,0 litrų, 6 cilindrų, 265 AG ir 620 Nm jėgos agregatai. Abudu varikliai universalą privers iki 100 km/val. įsibėgėti per 8 arba 5,8 sekundės.
Naujos kartos BMW 5-os serijos modeliuose vairuotojui į pagalbą bus galima pasitelkti platų sąrašą asistavimo sistemų. Naujieji BMW universalai yra standartiškai aprūpinti stereo vaizdo kamera, su kuria papildomai galima komplektuoti eismo radarą ir ultragarso daviklius. Tarp eismo saugumo sistemų – kritinio stabdymo pagalba, įspėjimo ir stabdymo sankryžose pagalba, apsauga nuo šoninio susidūrimo. Pastaroji eismo saugumo funkcija nuolatos stebi eismo juostas aplink automobilį ir įspėja apie gręsiančius susidūrimus ar savarankiškai koreguoja automobilio judėjimą, kad jų būtų išvengta.
Pasirenkama greičio palaikymo sistema „Active Cruise Control“, eismo juostų stebėjimo sistema, išmaniosios greičio ir transporto sistemos geba savarankiškai kontroliuoti automobilio greitį ir kryptį važiuojant iki 210 km/val. greičiu, atsižvelgti į greičio ribojimo ženklus. Šios sistemos atsižvelgia į besikeičiančius greičio apribojimus ir kliūtis kelyje bei pagal tai atitinkamai pakoreguoja automobilio judėjimą.
Naujieji universalai standartiškai aprūpinti LED žibintais. Kaip papildomą įrangą bus galima pasirinkti adaptyviuosius žibintus „Adaptive LED Headlights“ ir ilgąsias šviesas „BMW Selective Beam“, kurių apšvietimo spindulys siekia iki 500 metrų.
3 serijos ir 5 serijos „BMW“ yra patys populiariausi šio gamintojo modeliai. Per keletą dešimtmečių šie modeliai užsitarnavo daugelio automanų pagarbą, todėl nenuostabu, jog kiekviena modelio karta sulaukia žymiai didesnio dėmesio negu panašiai kainuojantys konkurentai. Ne išimtis bus ir Ženevoje pristatytas 5 serijos universalas.
Lietuvą neseniai pasiekęs 5 serijos „BMW“ sedanas dar tik pradeda žygį mūsų šalyje, tuo tarpu praktiškiausia modelio versija su universalo kėbulu atvyks šiek tiek vėliau, tad jeigu jūsų akiratyje talpus „Premium“ segmento universalas - neskubėkite ir palaukite kuomet Lietuvą pasieks 5 serijos „Touring“.
Pradėkime nuo svarbiausio dalyko - bagažinės talpos. Naujos kartos universale jis siekia 570 litrų arba 1700 litrų, jeigu nulenksite galines sėdynes. Automobilis gali pavežti 120 kilogramų arba 720 kilogramų svorį (nulenkus sėdynes). Bagažinės dangtį galima atidaryti dviem būdais - atidaryti tik bagažinės dangčio langą ar visą bagažinės dangtį.
5 serijos „Touring“ variklių gamą sudarys : 2,0 litrų, 4 cilindrų, 252 AG ir 350 Nm, 3,0 litrų, 6 cilindrų, 340 AG ir 450 Nm benzininiai motorai. Pastarasis jėgos agregatas gali būti komplektuojamas su galinių arba keturių varančiųjų ratų sistema.
Dyzelinių variklių gamoje bus : 2,0 litrų, 4 cilindrų, 190 AG ir 400 Nm arba 3,0 litrų, 6 cilindrų, 265 AG ir 620 Nm jėgos agregatai. Abudu varikliai universalą privers iki 100 km/val. įsibėgėti per 8 arba 5,8 sekundės.
Naujos kartos BMW 5-os serijos modeliuose vairuotojui į pagalbą bus galima pasitelkti platų sąrašą asistavimo sistemų. Naujieji BMW universalai yra standartiškai aprūpinti stereo vaizdo kamera, su kuria papildomai galima komplektuoti eismo radarą ir ultragarso daviklius. Tarp eismo saugumo sistemų – kritinio stabdymo pagalba, įspėjimo ir stabdymo sankryžose pagalba, apsauga nuo šoninio susidūrimo. Pastaroji eismo saugumo funkcija nuolatos stebi eismo juostas aplink automobilį ir įspėja apie gręsiančius susidūrimus ar savarankiškai koreguoja automobilio judėjimą, kad jų būtų išvengta.
Pasirenkama greičio palaikymo sistema „Active Cruise Control“, eismo juostų stebėjimo sistema, išmaniosios greičio ir transporto sistemos geba savarankiškai kontroliuoti automobilio greitį ir kryptį važiuojant iki 210 km/val. greičiu, atsižvelgti į greičio ribojimo ženklus. Šios sistemos atsižvelgia į besikeičiančius greičio apribojimus ir kliūtis kelyje bei pagal tai atitinkamai pakoreguoja automobilio judėjimą.
Naujieji universalai standartiškai aprūpinti LED žibintais. Kaip papildomą įrangą bus galima pasirinkti adaptyviuosius žibintus „Adaptive LED Headlights“ ir ilgąsias šviesas „BMW Selective Beam“, kurių apšvietimo spindulys siekia iki 500 metrų.