Daugelis automobilių pramonės ekspertų mano, jog „General Motors“ noras atsikratyti nepelningai dirbančio „Opel/Vauxhall“ yra tinkamai nepasvertas, nes didžioji dalis inžinerinių darbų buvo atliekami ne Jungtinėse Valstijose, bet Vokietijoje - „Opel“ kompanijos būstinėje. Žvelgiant iš kitos pusės, naujieji šeimininkai šiam gamintojui suteiks ko jam labiausiai reikia - „PSA“ koncerno viduje sukurtų technologijų. Iki šiol didžioji dauguma technologijų ir pagalbinių sistemų buvo perkamos iš kitų tiekėjų.
Ženevoje pristatyta naujos kartos „Opel Insignia“ taps savotišku atsisveikinimu su „General Motors“ koncernu, kuris labai dažnai neišnaudodavo tikrojo „Opel“ potencialo Europoje ir už jos ribų. Šiemet ir Lietuvoje pasirodysiantis modelis už savo pirmtaką bus žymiai didesnis, erdvesnis, iki 200 kilogramų lengvesnis (priklausomai nuo modifikacijos), aprūpintas milžinišku kiekiu saugumo įrangos : „Opel IntelliLux“ LED matricos žibintais, visų varomųjų ratų sistema su sukimo momento paskirstymo funkcija, patobulintu informaciniu projekciniu ekranu „Head-up“ bei kitomis vairuotojo pažangiausiomis pagalbinėmis sistemomis. Į saugumo įrangos asortimentą įeina aktyvus aliuminio lydinio variklio dangtis apsaugantis pėsčiuosius.
Be to, „Insignia“ turės „Opel“ aukščiausios klasės paslaugų asistentą „Opel OnStar“ užtikrinantį išmanaus telefono funkcijų integravimą automobilyje ir interneto ryšį. Paslaugų asistento pagalba, kuris yra realus žmogus, o ne kompiuteris, „Insignia“ keleiviai galės rezervuoti viešbutį ar surasti vietą automobiliui pastatyti. Apskritai, naujas „Insignia“ stebina dinamiškumu ir važiavimo tikslumu, didesne erdve bei puikiu kokybės ir kainos santykiu, todėl jis tampa dar stipresniu varžovu net ir aukštesnės klasės modeliams.
Naujos kartos „Insignia“, yra pirmasis „Opel“ automobilis turintis išmanią visų varomųjų ratų sistemą su sukimo momento paskirstymo funkcija, 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę ir 360 laipsnių kampu rodančią kamerą. Su naujos kartos turbininiais varikliais, 200 kg (priklauso nuo varianto) mažesniu svoriu ir žemesne sėdėjimo pozicija „Insignia Grand Sport“ ir „Sports Tourer“ tapo ypač manevringi ir vairuotojui suteikia išskirtinę vairavimo patirtį.
Variklių gamą sudarys išskirtinai keturių cilindrų jėgos agregatai, kurių pajėgumas svyruos nuo 140 iki 247 arklio galių. Pati pajėgiausią modelio versija turės 2,0 litrų darbinio tūrio, 247 arklio galias išvystantį motorą, kuris bus suporuotas su keturių varančiųjų ratų sistema.
Be „Opel Insignia“, naujo paslaugų asistento „Opel OnStar“ debiuto Ženevoje, „Opel“ pademonstruos naują ir išskirtinę „Opel Exclusive“ programą. Šia programa pasinaudojusių klientų automobilis tikrai išsiskirs iš minios ir atitiks jų individualų skonį. „Opel Exclusive“ programa leis rinktis iš neribotos spalvų gamos ir įtiks net patiems įnoringiausiems. Nesvarbu, ar automobilio spalva turi derėti prie mėgstamo kaklaraiščio ar spindėti mylimo žmogaus akių spalva – „Opel Exclusive“ komandai viskas įmanoma. „Opel Exclusive“ klientai pasirinkdami patinkančią spalvą save išreikšti galės ir „Opel“ siūloma išskirtine trijų tipų dažymo apdaila. Trijų sluoksnių inovatyvus dažymas užtikrins intensyvią spalvą ir itin lygų paviršių. Metalo spindesį suteikiantys dažai atspindi krintančius spindulius ir žėri šviesoje. Perlamutriniai dažai mirga smulkiais kristalais ir suteikia spalvai natūralų perlų žvilgesį. Be to, „Opel Exclusive“ pasiūlys ir kitas dekoravimo galimybes – tai ratlankių dizaino pasirinkimas, odos ir kiti dekoratyvūs dizaino elementai, galimi tik išskirtiniams klientams. „Exclusive“ programos dalis taps ir naujoviški „Opel“ skaitmeniniai sprendimai prekybos salonuose, kurie klientui leis savo pasirinkimą pamatyti itin didelės 4K raiškos ekrane, todėl vaizdas bus itin detalus, realus, o tai tikrai palengvins išsirinkti savo naują automobilį.