Paulas Willcoxas, „Nissan Europe“ tarybos narys, komentuoja: „Nissan“ išmaniojo mobilumo vizija yra mūsų gaminių strategijos pagrindas, kuriuo vadovaudamiesi kuriame kiekvieną automobilį. Naujasis „Nissan Qashqai“ tai patvirtina, o panaudoti patobulinimai ir toliau diktuos madas miesto visureigių segmente.“
Salone vairuotoją pasitinka naujos formos daugiafunkcinis vairas su aukščiausios kokybės satino ir chromo intarpais. Borto kompiuterio ekrano funkcijų valdymui sumontuotas keturių krypčių valdikliai, užtikrinantis intuityvesnį valdymą bei leidžia geriau sutelkti dėmesį į kelią.
„Qashqai“ išorei suteikti nauji bruožai, formuojantys rafinuotesnį stilių. Pilnai atnaujinta priekinė dalis, sumontuotos naujos „Nissan V-motion“ grotelės, naujo dizaino bamperis ir variklio gaubtas, atnaujintuose žibintuose sumontuoti nauji stilingi LED dienos žibintai, o adaptyvieji priekiniai žibintai padidina saugumą važiuojant naktį.
Automobilio gale sumontuoti charakteringi žibintai, kurių bumerango formos motyvas tęsiasi per visą žibintą, o modernus dizaino sprendimas suteikia trimatį efektą.
Neskaitant visų „Qashqai“ dizaino patobulinimų, „Nissan“ inžinieriai atliko daug naujų patobulinimų siekiant dar labiau pagerinti jau ir taip įspūdingas vairavimo charakteristikas. Atlikti pakabos, amortizatorių ir vairo sistemų pakeitimai suteikia dar geresnę vairavimo patirtį.
Padidintas garso izoliacinių medžiagų kiekis ir panaudojus storesnius galinius stiklus, sumažėjo kelio, variklio ir vėjo triukšmas salone. Galima rinktis naujo dizaino 17, 18 ir 19 colių lengvojo lydinio ratlankius, kurių nauja aerodinaminė forma padeda pasiekti maksimalų efektyvumą.
Vis dėlto, daugiausiai laiko „Nissan“ stende praleidome prie trijų kompanijos pažibų : „Nissan GT-R Nismo“, „Nissan GT-R“, „Nissan 370Z“ ir „Nissan Juke Nismo RS“ - visa sportiškų modelių gama vienoje vietoje! Tad nuo ko pradėti? Pradėkime nuo standartinio „Nissan GT-R“, kuris sulaukė daugiausiai įvairiausių pokyčių nuo pat 2007 metų.
Daug pakeitimų patyrė naujojo „GT-R“ išorės priekinė dalis. Pritaikytos naujos „V-motion“ dizaino radiatoriaus grotelės su matinio chromo apdaila yra vienas naujausių „Nissan“ dizaino elementų. Jos buvo praplatintos, kad būtų užtikrintas geresnis variklio aušinimas. Reikšmingai sutvirtintas naujas variklio dangtis, dailiai nusidriekiantis nuo grotelių tolyn link vairuotojo. Tvirtesnė konstrukcija lemia didesnį automobilio stabilumą važiuojant dideliu greičiu. Naujo dizaino priekinis aptakas ir priekinis bamperis su apdailos detalėmis pabrėžia sportinio automobilio charakterį bei padidina priekinės dalies prispaudimo jėgą.
„GT-R“ profilį išryškina pažįstamos aerodinamiškos formos, tačiau neliko šoninių slenksčių. Atsisakius jų, oro srautas geriau paskirstomas automobilio šonuose. Pokyčių esama ir galinėje automobilio dalyje. Nors „GT-R“ charakteringi keturi apvalūs galiniai žibintai liko nepakitę, tačiau įdėmiau pažvelgus galima pastebėti naujų galinės kėbulo dalies detalių, kurios padeda geriau paskirstyti oro srautą, taip pat šonines ventiliacijos angas šalia keturių išmetamojo vamzdžio antgalių. Paaukštinta automobilio vidurinė linija, kuri skiria apatinę juodą dalį nuo kėbulo. Todėl, žiūrint iš galo, automobilis atrodo platesnis ir išraiškingesnis. Šiais išorės pakeitimais buvo siekta ne tik sukurti sportiškesnę automobilio išvaizdą, bet ir pagerinti jo aerodinamines savybes. Nors naujosios kartos „GT-R“ aerodinaminis koeficientas ir mažesnis, tačiau jo prispaudžiamoji jėga išliko tokia pati, kaip ir dabartinio modelio, kad būtų užtikrintas automobilio stabilumas važiuojant dideliu greičiu.
Patobulintas ir supaprastintas centrinės prietaisų skydelio dalies dizainas. Integruoti navigacijos ir garso sistemų valdikliai sumažino jungiklių skaičių: ankstesniame „GT-R“ jų buvo 27, o 2017 m. modelyje teliko 11. Platesniame 8 colių jutikliniame ekrane pritaikytos didesnės piktogramos, kad būtų lengviau valdyti. Anglies pluošto centrinėje konsolėje įrengtas naujas funkcijų ir parametrų valdymo ekranas, kuriuo patogu naudotis.
„GT-R“ su 3,8 litro darbinio tūrio, 24 vožtuvų V6 variklio su dviem trubokompresoriais galia dabar siekia 565 AG esant 6800 aps./min, o sukimo momentas – 633 Nm. Dėl didesnės galios, kurią lemia individualus kiekvieno cilindro degimo momento reguliavimas ir efektyvus turbokompresorių veikimas.
Šalia atnaujinto „Nissan GT-R“ išdidžiai stovėjo pajėgesnė, raumeningesnė „Nissan GT-R Nismo“ modifikacija, kuri kaip ir kukliau atrodantis brolis gavo tokius pačius atnaujinimus, bet prie jų taip pat reikėtų pridėti pajėgesnį motorą, efektyviau veikiančią keturių varančiųjų ratų sistemą, standesnę pakabą, naują išmetimo sistemą ir kėbulo detales, kurios sugeba sukurti didesnę prispaudžiamąją jėgą.
„Nissan“ ir „Nismo“ vardą Ženevoje taip pat reprezentavo atnaujinta „Nissan 370Z Nismo“ versija. Iš pirmo žvilgsnio taip pat atrodantis modelis turi 3,7 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų benzininį variklį, išvystantį 344 arklio galias, gebančias šį kupė iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,2 sekundės.
Atnaujintas modelis gavo pralaidesnę „Nismo“ išmetimo sistemą, sklandžiau veikiančią 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę ir ne tokius standžius amortizatorius, kurie padidina komforto lygį ir tuo pačiu išlaiko puikų stabilumą posūkiuose. Taip pat reikėtų paminėti, jog galinėje arkoje buvo sumontuota papildomas kiekis garso izoliacijos.