Pirmasis eksponatas - legendomis apipintas, ne vieną pergalę 24 valandų Le Mano maratone iškovojęs „Ford GT“. Deja, bet parodoje eksponuotas modelis nėra originalus ir autentiškas. Tai labai kruopščiai ir detaliai pagaminta „Ford GT40“ kopija, kurios galinius ratus suka net 7,0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų motoras.
Antroji legenda - „Ford Escort“. Aštunto dešimtmečio pradžioje, vienas tokių bolidų siautėjo pasaulio ralio čempionate. Ralio varžyboms paruošta mašina buvo komplektuojama su 1,8 litro, daugiau nei 200 arklio galių išvystančiu jėgos agregatu. Nenuostabu, jog itin lengvas automobilis Hannu Mikkola rankose buvo sunkiai pavejamas.
Modernių laikų atstovas - „Ford Focus RS WRC“. Parodoje eksponuotas modelis priklausė vienam žymiausių ir mėgstamiausių pilotų - Colinui McRae. Daugelį metų „Ford“ ekipos garbę ginęs lenktynininkas būtent šį automobilį naudojo „Safari“ ralyje.
Jeremy Clarksono numylėtinis - „Ford Escort RS Cosworth“. Grubus ir triukšmingas, tačiau tuo pačiu spinduliuojantis charizma ir unikaliu charakteriu, kurio taip trūksta moderniuose automobiliuose. Bendro naudojimo keliams skirtos versijos turėjo 220 arklio galių išspaudžiantį motorą. „Ford“ iš viso pagamino tik 7,145 modelio vienetus.
„Ford“ sugrįžta į superautomobilių klubą. Anapus Atlanto prasidėjo serijinė „Ford GT“ superautomobilio gamyba, kuri truks vos keletą metų.
Kiekvienas modelis demonstruojamas modelis turi V6 „Ecoboost“ variklį su dvejomis turbinomis. „Ford“ nurodo, kad tokios jėgainės galia bus didesnė nei 600 AG. Šis kupė bus varomas galiniais ratais, kėbulo gamybai bus panaudotos tokios lengvasvorės medžiagos kaip anglies pluoštas ir aliuminis.
„Ford“ planuoja pagaminti vos 500 šio modelio vienetų.
„Ford Performance“ padalinys į Ženevos automobilių parodą atvežė modelį, kuris bus prieinamas visiems - tai naujos kartos „Ford Fiesta ST“, kurio širdimi tapo visiškai naujas trijų cilindrų, 1,5 litrų darbinio tūrio turbininis „EcoBoost“ variklis. Kompaktiškas ir lengvas variklis generuoja 200 AG ir 290 Nm sukimo momentą ir leidžia „fiestai“ iki 100 km/h įsibėgėti per 6,7 sekundės.
Trečios kartos „Fiesta ST“ bus pirmasis „Ford Performance“ modelis varomas trijų cilindrų variklio. Taip pat tai bus pirmasis „Fiesta ST“, leidžiantis rinktis vairavimo režimą: „Įprastą“ (Normal), „Sportinį“ (Sport) ir „Trasos“ (Track). Trys vairavimo patirtys leis automobiliui prisitaikyti prie individualių vairuotojo poreikių.
Pirmą kartą pasaulyje trijų cilindrų variklyje yra įdiegta cilindro išjungimo sistema, kuri leis sumažinti degalų sunaudojimą ir anglies dvideginio išmetimą į aplinką iki numatomų 114 g/km. Važiuojant tolygiai nedideliu greičiu sistema sustabdo vieno cilindro darbą ir per 20 milisekundžių vėl jį aktyvuoja, kai tik stipriau spustelėjamas akceleratoriaus pedalas.
Įsigyti „Fiesta ST“ bus galima maždaug po metų. Pirkėjams bus pasiūlytos dvi kėbulo versijos – trijų ir penkių durų.
GALERIJA
DAUGIAU NAUJIENŲ IŠ ŽENEVOS PARODOS!