Parodos metu, kompanijos atstovai neslėpė optimizmo dėl savo planų Europoje, nes 2016 metais „Cadillac“ automobilių pardavimai išaugo net 34,7%. Būtent šis rodiklis skatina „Cadillac“ vadovus toliau investuoti į naujų modelių kūrimą ir pritaikymą Europos rinkai, kuri į „Cadillac“ modelius anksčiau žiūrėdavo atsainiai.
„Cadillac“ stendo žvaigžde tapo koncepcinis „Escala“ sedanas, kuris mums ir kitiems žurnalistams iš viso pasaulio demonstravo naują „Cadillac“ automobilių dizaino kalbą ir kaip ateityje atrodys prabangiausias ir ištaigingiausias „Cadillac“ modelis.
Pasak „Cadillac“ atstovų, kompanijos flagmanas buvo kuriamas su mintimi, jog galėtų atitikti dviejų pirkėjų tipų poreikius. Pirmasis pirkėjo tipas - vairuotojas, dievinantis vairavimo malonumą. Antrasis - žmogus, kuris mieliau pasisamdo vairuotoją ir didžiąją dalį laiko praleidžia ant galinės sėdynės.
Šiuo metu pats didžiausias „Cadillac“ modelis yra „CT6“ sedanas, tačiau „Escala“ už jį yra žymiai didesnis. Už „CT6“ sedaną šis konceptas yra 152 milimetrais ilgesnis. Jis taip pat turi ilgesnę ratų bazę, ištaigingesnį interjerą.
Apie potencialų „Escala“ modelio pasirodymą serijinėje gamyboje „Cadillac“ atstovai kalba atsargiai, tačiau amerikietiškų automobilių gamintojos atstovai neslepia, jog „Escala“ koncepte matyti bruožai ir dizaino elementai tikrai pasirodys visuose „Cadillac“ automobiliuose. Pirmasis šio teiginio įrodymas - 2018 metais.