„Cadillac“ nemažai vilčių deda ne tik į padidinto pravažumo automobilius, bet ir į tokius modelius kaip „ATS-V“. Kompaktiškus, greitus, prabangius, puikiai valdomus modelius, kurių receptas kadaise buvo sukurtas ne kur kitur, bet Europoje.
„BMW M3“, „Audi RS4“ ar „Mercedes Benz C63 AMG“ dydžio automobilis yra komplektuojamas su 3.6 litro, 6 cilindrų benzininiu varikliu. Tai yra pirmasis „Cadillac“ modelis, kuris yra komplektuojamas su benzininiu varikliu, kuriame kompaniją palaiko dvi turbinos.
6 cilindrų agregatas išvysto 470 arklio galių ir 603 Nm sukimo momentą. Galiniais ratais varomas automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,9 sekundės ir pasiekia 302 km/val. maksimalų greitį.
Grynakraujus sportinius automobilius mėgstantys automanai nusivils. „ATS-V“ bus komplektuojamas tik su 8 bėgių automatine pavarų dėže.
Nepaisant galingo motoro ir agresyviai atrodančių kėbulo detalių, „ATS-V“ taip pat galėtų pasigirti standesnėmis spyruoklėmis, elektro-mechaniniais amortizatoriais, „Bremba“ stabdžių sistema ir riboto praslydimo diferencialu, kurio darbą reguliuoja elektronika.
Europoje šis modelis kainuoja 72 000 eurų. „ATS-V“ sedanas kainuoja nuo 69 000 eurų.
Didysis „ATS-V“ kupė brolis - „CTS-V“ sedanas. Didesnis, agresyvesnis, ištaigingesnis ir kas be ko - galingesnis. Žymiai galingesnis.
Į „BMW M5“ teritoriją norintis patekti „Cadillac“ sedanas pasižymi kvapą gniaužiančiomis charakteristikomis. Automobilio ratus suka 640 arklio galių ir 855 Nm sukimo momentą išvystantį jėgainę, kuri gamykloje būna suporuojama su 8 laipsnių automatine pavarų dėže.
Gamintojo teigimu, automobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 3,7 sekundės ir pasiekti net 320 km/val. maksimalų greitį. „BMW M5“ - atlaikyk!
Kadangi tai nėra antrarūšis produktas, „CTS-V“ kaina taip pat nebus visiems priimtina. Šis galiūnas Džo iš Jungtinių Valstijų kainuoja 98 500 eurų. Beveik tiek pat kaip ir „BMW M5“.
„Chevrolet“ parodos lankytojams demonstravo kai ką neįprasto - naujos kartos „Camaro“ su lenktyniniams automobiliams būdingais atributais. Keista ir neįprasta matyti amerikietišką automobilį, kurio kūrėjai akcentuoja įtraukiantį valdymą ar stabilumą posūkiuose.
Ženevos automobilių parodoje „Chevrolet“ demonstravo „Camaro Track“ vardu pavadintą konceptą, kuris turėtų sudominti tuos, kurie galvoja apie galimybę su „Camaro“ išvažiuoti į lenktynių trasą. Taip, gerbiamieji lenktynių trasą - unikalią vietą, kurioje „Camaro“ automobiliai dažniausiai stovi žiūrovų aikštelėje, o ne pačioje lenktynių trasoje.
„Chevrolet“ norėdama pagardinti ir taip gardų receptą, automobilį aprūpino papildomais variklio, pavarų dėžės ir diferencialo aušintuvais, 30 mm sužemino pakabą, sumontavo papildomus stabilizatorius, riboto praslydimo diferencialą, masyvius „Brembo“ stabdžių diskus ir keletą papildomų kėbulo detalių, kurios pagerina automobilio aerodinamiką.
Į naująją „Camaro“ versiją „Chevrolet“ inžinieriai sumontavo 6,2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų jėgos agregatą, kuris išvysto 453 arklio galias ir 617 Nm sukimo momentą. Deja, bet ši milžiniško pajėgumo jėgainė buvo suporuota su 8 laipsnių automatine pavarų dėže.