„Volvo V90“ visomis prasmėmis yra didesnis automobilis. Tiek į plotį, tiek į ilgį - automobilis ženkliai ūgtelėjo, tačiau atsižvelgiant į tai, jog „V90“ buvo kuriamas ne tik Europos, bet ir viso pasaulio rinkoms, jis privalo įtikti įvairiausio sudėjimo, įvairiausio plauko pirkėjams.
Kaip ir „Volvo“ flagmanas - „XC90“, naujasis universalas turi gausybę įvairiausių technologijų, kurios rūpinasi keleivių ir aplinkinių saugumu, Tuo tarpu per vidurį esantis lietimui jautrus ekranas pakeitė daugumą mygtukų, kurie anksčiau būdavo montuojami centrinėje konsolėje.
Variklių gamą sudarys tik 2.0 litrų, keturių cilindrų agregatai. Europoje ir JAV rinkoje „Volvo“ bus siūlomas ir su hibridine jėgaine, tačiau kompanijos atstovų teigimu, daugiausiai dėmesio sulauks dyzeliniai varikliai, kurie bus siūlomi su trimis skirtingais galios lygiais.
„V90“ modelių hierarchijos viršūnėje esanti „T8 Twin Engine“ versija turės 2.0 litrų, keturių cilindrų benzininio variklio ir elektros motorų hibridinę jėgainę. Bendras šio hibridinės jėgainės pajėgumas sieks 410 arklio galių ir 640 Nm sukimo momentą.
„V90“ universalas su šia jėgaine iki 100 km/val. įsibėgės per 5.2 sekundės ir 100 kilometrų turėtų suvartoti tik 2.1 litro benzino. „Volvo“ atstovų teigimu, automobilis naudodamas tik elektros energiją galės nuvažiuoti maždaug 45 - 50 kilometrų.
Apskritai, naujasis „Volvo V90“ bus gaminamas su penkiais skirtingais motorais. Dviem benzininiais, viena hibridine ir dviem dyzeliniais. Benzininių variklių gamoje bus priekiniais ratais varomas, 260 arklio galių išspaudžianti jėgainė ir keturių varančiųjų ratų pavarą turintis, 320 arklio galių išvystantis agregatas.
Dyzelinių motorų gamoje bus priekiniais ratais varoma, 190 arklio galių išvystanti versija ir keturių varančiųjų ratų pavarą, 235 arklio galias išvystanti modifikacija.
Ir pats svarbiausias faktas - bagažinės tūris. Nulenkus galines sėdynes, bagažinės tūris sieks 1526 litrus.
GALERIJA
Noriu daugiau naujienų iš Ženevos automobilių parodos!