„Huayra BC“ - tai lengvesnė, sportiškesnė, dinamiškesnė ir pajėgesnė superautomobilio versija. Pasak kompanijos atstovų, net 75% automobilyje esančių detalių yra visiškai naujos. Amortizatoriai, spyruoklės, išmetimo sistema, net oro filtras nėra toks pats kaip standartiniame „Huayra“ modelyje.
6.0 litrų, 12 cilindrų širdis šiame modelyje išvysto 789 arklio galias ir 1098 Nm sukimo momentą!
„Pagani“ inžinieriai ne tik padidino variklio galią, bet ir sugebėjo sumažinti „Huayra“ automobilio svorį net 132 kilogramais. Dabar „Huayra BC“ sveria vos 1218 kilogramų. Kaip jiems tai pavyko? 9 kilogramus pavyko pašalinti sumontavus naujus „APP“ ratlankius, iš titano pagamintą išmetimo sistemą (- 7.1 kilogramo). Visos pakabos detalės taip pat turėjo susiveržti diržus. Pasak „Pagani“ atstovų, didžioji dauguma pakabos detalių buvo pagamintos iš naujos rūšies anglies pluošto, kuris yra net 50% lengvesnis ir 20% stipresnis už įprastą anglies pluoštą.
Reikėtų paminėti ir pavarų dėžę, kuri buvo tobulinama kartu su „Xtrac“ specialistais. Iš anglies pluošto pagaminti sinchronizatoriai ir naujos programinės įrangos, pavarų dėžės svoris sumažėjo 40%, o pavarų perjungimo laikas sutrumpėjo nuo 150 ms iki 75 ms.
„Pagani Huayra BC“ iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per maždaug 3 sekundes ir pasiekti didesnį nei 320 km/val. greitį.
Italų kompanija iš viso žada pagaminti 20 automobilio vienetų. Vienas „Huayra BC“ egzempliorius kainuos po 2.3 mln. eurų.
GALERIJA
Noriu daugiau naujienų iš Ženevos automobilių parodos!